Anunț

Collapse
No announcement yet.

Istoria Passat-ului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mi-e dor sa conduc asa un passat, pe un astfel de model (combi) m-am invatat sa conduc acum vreo 10 ani...

    Comment


    • #47
      Frumoase amintiri :)
      La inceputul lui 2003 am inceput cautarile pentru Passat 2, intentionam initial hatchback ca al tau insa nu am gasit nimic sa-mi placa/convina la pret. Am gasit priamavara un Variant din '86 1.8 benzina/carburatie de care am fost foarte multumit :)
      Si acum imi pare rau ca nu l-am mai folosit vreo 2 ani iar prin 2009 l-am dat (cadou) fiindca si se cam lipea rugina de el :( de cat a zacut nemiscat in curte. Var-miu (noul posesor) l-a reintinerit repede si a mai mers inca vreun an si jumatate si 50.000km cu el.

      Pacat - ii adusesem o serie de imbunatatiri: volan GTI, jante 14'' (anvelope mai late) si bare de la modelul Trophy, aproape de 'pensionarea masinii' si chiulasa de pe 1.8 de 112 cai (cu supape marite si axa came cu alte deschideri), inchidere centralizata, consola centrala, geamuri electrice, suspensie sport etc Trebuia sa fac la bunici la tara un garaj si sa o pun la pastrare...

      Comment


      • #48
        O sa mai pun poze cu interiorul si de la motor dupa ce se mai indreapta vremea si mai sterg praful de pe ea.
        Si asta incepe sa stea rau cu tablaria, dunga la aripile spate e ciur, pragul din dreapta e pe duca partea din fata.
        Ar fi ceva de lucru la tablarie, in rest totul functioneaza impecabil, totul este original ca la iesirea din uzina.
        Last edited by Neciu Gyn; 18-03-2015, 21:27. Motiv: Completari detalii

        Comment


        • #49
          Postat în original de Neciu Gyn Vezi Post
          O sa mai pun poze cu interiorul si de la motor dupa ce se mai indreapta vremea si mai sterg praful de pe ea.
          Si asta incepe sa stea rau cu tablaria, dunga la aripile spate e ciur, pragul din dreapta e pe duca partea din fata.
          Ar fi ceva de lucru la tablarie, in rest totul functioneaza impecabil, totul este original ca la iesirea din uzina.
          Praguri se gasesc acum si noi la preturi accesibile (parca aduceau la Autokarma marca Klockerholm). Asta e un mare avantaj fata de perioada in care l-am avut eu: gasesti acum piese (chinezarii in unele cazuri, ce-i drept) la niste preturi de gluma.

          La al tau e ciudatel motorul ala in 5 cilindri; la a mea am cautat solutii de 'upgrade' la motor insa cele originale mai mari de Passat 2 (motoarele in 5 cilindri) erau rare in Romania, aveau o injectie destul de sensibila si erau si mult mai complicate decat cele in 4. Practic era alta masina: cu totul alta cutie, alt radiator si accesorii, alt jug/punte fata, timonerie schimbator, alte planetare, ambreiaj, alt bord (kilometraj si turometru) etc. Am folosit de pe unul ca al tau (motor de 2000 in 5 cilindri, cod JS parca) doar discurile fata ventilate care se potriveau pe cea de 1.8 fara modificari (etrierii erau identici); de fapt am folosit si scaunele fata care erau sport (era model GT)...

          Bafta la intinerirea masinii :)

          Comment

          Working...
          X