Anunț

Collapse
No announcement yet.

Istoria Passat-ului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    :) PassatWind :) - bate alizeul cad tre' sa cumperi ceva de la Porsche!
    E sofisticata ma
    Nu ai bani, zice "Lasa-ma! "
    Masina asta-i o paguba, nu e de tine ma,
    Ca-i sofisticata ma, prea sofisticata ma
    Sofisticata ma
    O fi STRICATA ma!!!
    Sau E BLESTEMATA MA!!!

    1.8 Turbo pe sistem, sa moara Cibilanu!
    Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie...
    TDI-ul nu e ca BENZINA-ra! Nici macar in parcare! :))

    Comment


    • #32
      am avut aprox 2ani un B4 tdi de 90cp (motor 1Z ) fabricat in 1995 .dupa mine cel mai spatios , economic si fiabil passat. oricum calitatea scade si nu ma refer doar la vw.
      Last edited by ovidiu28; 04-03-2011, 10:25.

      Comment


      • #33
        Salutare,

        Pot spune ca am vechime in pasiunea pentru Passat :) : prin '85 am fost cu ai mei intr-o vizita la niste amici care aveau ceva pliante cu oferta VW din '73: era inclus ultimul model de Kaffer (din ce stiu prin '73-74 s-a sistat productia in Germania), modelul acela de break in 2 usi cu motor in spate racit pe aer, mai era o berlina cu motor in fata dar care nu prea a avut succes (nu mai stiu cum il chema dar s-a facut doar cativa ani) si, bineinteles, nou-venitul Passat. A fost atunci 'dragoste la prima vedere' si nu au scapat respectivii de mine pana nu mi-au dat cadou pliantele :)))) - o sa le caut pe acasa si poate le scanez.
        Prin '90 au inceput sa apara si pe la noi Passat I si imi curgeau ochii dupa ele. Am reusit abia prin 2000 sa-mi cumpar un Passat II (32B) Variant '86, 1.8 benzina carburatie de care am fost foarte multumit. Motorul original pe benzina avea 295.000 cand l-am dat unui var care a mai mers cu ea pana la vreo 350.000 fara probleme la motor. A fost unul din cele mai fiabile modele de Passat, eu i-am facut mai multe modificari (suspensie sport, bara torsiune diametru marit, geamuri electrice etc) - a fost foarte rezistenta pentru regimul sport la care am supus-o permanent, singurele plangeri la adresa ei erau forma (ne)aerodinamica din cauza careia avea putin de suferit la viteza mare si franele la care s-ar fi cerut un ABS. Contrar asteptatilor, motorul de 1.8 carburatie de 90CP a fost cel mai economic motor pe benzina de pe 32B: in cazul meu consumul in oras la mers linistit (trafic in Bucuresti anii 2000-2004) era in jur de 9 iar in afara de 8.5 insa la mers 150-160 cu varfuri uneori de 180, motiv pentru care am considerat-o o masina economica...
        Un site foarte bun pentru amatorii de Passat I si II (32/33 si 32B) este http://www.passat-kartei.de/index2.html - eu am colaborat mult cu pasionatii de pe acel site.
        Modelul 35i (dupa '88) a rezolvat problema aerodinamicitatii insa avea o caroserie foarte grea comparativ cu 32B, motiv pentru care avea de suferit la performante (la aceleasi motorizari comparatia de consum si demaraje era in favoarea 32B-ului). Deja modelul facelift din 93-94 venea cu primul motor Diesel performant (1.9TDI de 90CP) care era cam leader la vremea aceea in privinta consumului, performantelor, fiabilitatii.
        Despre 3BG (2001-2005) cred ca este ultimul model care respecta standardele de fiabilitate VW. Dupa parerea mea modelele de dupa 2005 s-au aliniat la tendinta pietei (dotari standard mai multe la acelasi pret) insa in detrimentul fiabilitatii. Din pacate problema legata de fiabilitate este generala si este dictata de trendul din economia 'de consum' plus nevoile de a schimba rapid modelele, a indeplini conditii de poluare tot mai drastice insa la perfomante acceptabile dar cu rabat la unele capitole (gen calitatea).
        As fi tare incantat sa gasesc un Passat 32B nou - l-as cumpara si folosi fara regrete...

        Comment


        • #34
          BINE ai venit printre noi si iti multumim pentru aprecierile aduse epocilor "prafuite" ale passat-ului. noi il iubim orice editie am detine se pare. imi place istorisirea ta...aprecieri din constanta
          "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
          Diagnoze VCDS Ross-Tech OEM 19.6

          Comment


          • #35
            In trecut am avut si eu experiente placute cu Passat-uri.Primul a fost un Passat din '78 cu doua usi motor de 1,2 benzina.L-am tinut putin deoarece avea doua usi si nu m-am descurcat prea bine cu el.Dar de functionat ...super ok.Al doilea a fost un Passat din '86 combi luat de la fratele mamei la 300.000Km si pe care am tinut-o 6 ani in care am parcurs aproximativ 35.000 km fara nici o problema, masina super ingrijita si dotata - incalzire scaune, trapa, spalatoare faruri, lampi citit spate, portbajaj superior cu traverse originale, motor 1,8 benzina cu incalzitor antigel la curent, masina adusa din Suedia unde e cam frig mereu :))) - Urmatorul a fost un Passat din '96 berlina care a facut vreo 10.000 intr-un an de zile cat a stat la mine.Aceasta din urma afacut trecerea spre cea actuala de care suntfoarte multumit in prezent.
            Fișiere atașate

            Comment


            • #36
              Buna seara.
              Si eu am inceput destul de devreme cu Passatul.
              Masina autohtona am schimbat-o pe un audi 80 1.6 D din 1981,si la scurt timp din nevoia de spatiu mai mare,am schimbat pe un Passat III 1.9 TD Variant din 1993.prima generatie de euro 2 Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	185,9 KB
ID:	407561
              wow.Ditamai Vaporul dupa Audi.Mare ,confortabila,stabila,un pic puturoasa la dealuri dar mergea.Doar pe vremea aia nu mergeam la concurs cu ea
              Motorul AAZ de 75 CP mergea saraca,dar nu rupea asfaltul ca satea mai noi,in schimb te puteai baza pe ea.Mai mult pedala era la blana dar mare scofala nu facea.Era cam mare caroseria pentru ea.poate de aia si consuma 6-6.5 %
              Dar pentru vremea respectiva era ok.
              A urmat B4 din '94 cu motor de 1.9 tdi 90CP ,cod motor 1ZClick image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	3
Size:	204,6 KB
ID:	407562,ceea ce dupa parerea mea era capodopera vremii respective.Mai ales ca intre cele doua era numai un an diferenta(ca fabricatie),dar intre masini era 10 ani diferenta(ca performanta).Din toate punctele de vedere
              Cateva avantaje in favoarea B4:
              Faruri:H1 faza scurta+lunga la b4 in favoarea h7 la B3,vedeau mult mai bine
              Motorul:1Z de 90CP la B4 pornea la sfert de cheie iarna fata de AAZ,consuma cu 30% mai putin si mergea cu 40% mai bine,nu cunostea dealul ca dieselul simplu.
              Designul:era mult mai reusit la B4
              Dotari avea mult mai multe B4,de exemplu a mea avea si sirocol(WEBASTO)original,pe langa ABS,AC,Oglinzi si multe,multe altele

              Sa nu ma intelegeti gresit ca si B3 e bun, dar B4 e mai bun,si B5 si mai bun

              Revenind la B4,motorul 1Z este (dupa parerea mea)cel mai reusit motor Diesel de la VW,ca fiabilitate,consum,performanta,intretinere si durata de viata.Pai am prieten care a avut 1Z si la 680 000 km inca nu avea urme de uzura majora.facea Germania cu ea de 2 ori pe saptamana fara probleme.poate asa e si cu pompe duse-le dar inca n-am trait s-o experimentez.Am vazut si pompe duse la 500 000 km si nu consumau ulei.
              Tot cu baiatul asta umblam in Germania si cu un B2 combi 1.6 D,dintr-un foc bagam in el fara oprire 1100 km si nu avea nici pe dracu.Motoarele de generatie veche de 1.6 D era foarte fiabile,rezistente.Mergeai cu ele de pica caroseria dar motorul si asa rezista. Nu era asa comfortabila ca astea de azi dar era adevaratul feeling al condusului......

              Acum sunt posesorul fericit al unui B5.Cand o sa am mai multe experimente cu ea o sa va mai scriu.

              In consecinta despre orice generatie de Passat am vorbi,un lucru e cert:
              EI SUNT STAPANUL SOSELELOR

              AAALIIIZZEEUUU !!!!!

              Comment


              • #37
                Am gasit ceva super tare pe youtube.Videoclupul arata intreaga istorie a passatului pusa cap la cap
                Super Tare

                Last edited by vicius_the_one; 19-06-2012, 21:43.

                Comment


                • #38
                  Frumos si relevant colajul.
                  Nimic nu este intamplator...
                  Broker de asigurari.
                  ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                  Comment


                  • #39
                    Postat în original de Borisake Vezi Post
                    Frumos si relevant colajul.
                    Ms mult
                    Mi-a placut si mie de aceea l-am si pus + ca e foarte bine structurat videoul

                    Comment


                    • #41
                      Frumos, mai trebuie adaugat passat cc facelift.
                      Passat 1.9 TDI 85kw ATJ

                      Comment


                      • #42
                        foarte frumos

                        Comment


                        • #43
                          totusi din posturile anterioare lipseste descrierea lui passat-santana...eu am fot acum multi ani fericitul posesor al unui astfel de model din '85 parca....dotari din cate tin minte servo frana, ceva care inlesnea bracarea rotilor dar nu servo directie....ce mai era....volan piele schimbator piele, barile erau mai butucanoase ca pentru americani....alte dotari nu mai retin, culoare un bej inchis metalizat, avea un sistem de incalzire in habitaclu ca la mercedes, pe timp de iarna dadeai cheie si se incalzea nu stiu ce rezistenta pusa dupa ventilator astfel incat atunci cand porneai sufla in rezistenta, in 30 secunde aveai caldura.....motor 1.6 cutie 5 trepte iar a 5 a se mai numea si economizor, pe nuca schimbatorului nu exista 5 ci E, avea un consum de 9-11 nu mai retin exact pentru ca nu era o asa mare problema benzina pe vremurile alea.....ce mai era....in E constant pe la un 80 sau 90 consumul scadea la 4.5% avand un ceas special destinat care ti arata consumul instantaneu doar in treapta E....interior bej inchis...portbagajul impresionant de mare, probleme....2 bucse pe spate uzate...la 70 nu mai puteam sa tin masina pe sosea, tin minte ca am dat foarte putini bani pe ele si le am montat singur nu am idee cum ca nu ma prea pricepeam dar am reusitprobabil le am infipt in lacasuri cu un surub mare si o piulita pe partea cealalta.....astfel incat sa fie un fel de presa....chiar nu mai retin exact...iar in ultimul timp probleme cu consumul, a fost desfacut carburatorul acesta fiind foarte complex bi corp cu 150 de milioane de jiglere sau jigloare cum dracu' s or chema.....altceva nu mai retin acum despre aceasta masina...oricum pe la mine a stat vreun andar cunosteam aceasta masina cu mult mai mult timp inainte....era inscrisa pe fundatie, asa era atunci nu puteai sa inmatriculezi auto mai vechi de 7 ani decat prin tertipuri din astea...veneai cu auto in tara plateai la o fundatie si ti dadeau dreptul de a circula cu auto...in cazul asta pe 30 de ani...a ajuns sa are pe la tara sau poate ca nici nu mai exista in momentul asta

                          Comment


                          • #44
                            frumoasa istorie

                            Comment


                            • #45
                              Buna ziua si bine v-am gasit!
                              Sunt proprietar de Passat din 1991, acum sunt la a treia masina de acest tip, 3 generatii diferite.
                              Prima a fost un Passat fabricatie 1977, cu 2 usi, motor 1.6 benzina, cutie automata, 80 si ceva cp, model fabricat pentru SUA.
                              Din 1995 pana in prezent am un Passat 2 fabricatie 1986, motor 1986 cmc, 5 cil, 115cp, inmatriculata si in stare perfecta de functionare (nu sunt multi cai la pascut, inca trebuie sa te tii bine de volan cu talpa in primele trepte de viteza!).
                              Click image for larger version

Name:	passat1.jpg
Views:	1
Size:	114,7 KB
ID:	418018

                              Click image for larger version

Name:	passat2.jpg
Views:	1
Size:	116,3 KB
ID:	418019

                              Comment

                              Working...
                              X