Anunț

Collapse
No announcement yet.

Am primit cadou jetta 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • davidut5
    replied
    Am continuat de la galeria de inox si am facut tot traseul. Racord flexibil inox, cu 3 tobe inox, diametru 51mm. Prima toba este rotunda apoi una ovala ambele marca turboworks, iar finala este pilot ovala cu tips pilot. Initial era fara a doua toba ovala turbo works, dar era super galagioasa. Acum e mult mai bine, la drum lung mai droneaza usor pe la 3k rpm. Se aude frumos. Tot traseul l-am sudat cu tig.
    Inoxul este amestecat 304 cu 409.
    Pretul se apropie de 2000 lei cred, finala pilot 390lei tips dublu pilot 170lei, intermediara turbo works 290lei, prima toba rotunda 150lei, colier legatura 150lei, teava, coturi, racord, galerie toate au fost 2355lei tot traseul.

    La motor cred ca m-am apropiat de 4000lei. 1motor 500lei, al doilea 350lei, prima comanda de piese 700lei, pistoane 1200lei parca, alezat bloc 500lei, pistoane sh 50lei, scule masura/honuire 300lei, suruburi chiulasa/garnitura/schimburi ulei inca 3-400lei.
    Aerul conditionat 500lei, caseta directie 50lei(cu servo, mega oferta, in stare perfecta), jante replica ats cup 400 lei, anvelope nexen 700lei, jante replica bbs rs 1300lei, ceasuri gti cu mfa 150lei, factura la rar a fost 1100lei si mai sunt destule.
    Consumul la un plin este peste 11%, chederul de la portbagaj trebuie schimbat, flansele amortizoarelor trebuie schimbate, chederul parbrizului trebuie schimbat, vopseaua pe partea stanga a inceput sa se matuiasca, pentru itp trebuie alte anvelope(am vandut pe cele originale). Ce sa zic e un hobby!

    Last edited by davidut5; 08-03-2020, 23:21.

    Leave a comment:


  • davidut5
    replied
    Dupa multi bani, multa munca, varianta finala.
    Bloc alezat, pistoane noi, cuzineti noi, galerie inox, chiulasa golf 3 2.0 impreuna cu injectia si calculator obd2.



    Last edited by davidut5; 28-12-2019, 15:28.

    Leave a comment:


  • davidut5
    replied
    Problemele continua. Dupa un drum de 700km, am pierdut compresia pe cilindrul 1, am testat si pierde pe la segmenti, inca nu l-am desfacut.

    Leave a comment:


  • davidut5
    replied
    Am citit pe ici colo si toti spuneau ca blocul motor este la fel 1.6/1.8, si am decis sa o fac si eu de 1.8 pentru 15 ponei in plus. Iau un motor de golf 2 local 500lei. Motorul cam nasol, in fine, iau piese pentru transplant arbore cotit plus pistoane pe blocul meu(sa nu am probleme la itp), 750 lei piesele. Montez tot, la montaj rup un segment(pun vechi), si gafa mare pun invers o pereche de cuzineti palier, chiar pe mijloc cu cei axiali.
    Dupa ceva km incep sa apara problemele, vibratia la turatie, murea motorul, nu invartea la automat, si inca o belea, la pornire mergea frumos 5s apoi o lua razna, mergea intrerupt foarte prost, se oprea dadea rateuri etc. dupa ceva chinuiala mergea ok, in final a inceput sa am probleme cu presiunea de ulei, era 0 la turatia de mers in gol, si crestea la 1 bar la 4000 de ture. O trag la sufa la atelier acolo o pornesc si au disparut problemele cu presiunea de ulei, hmmm.
    Am mers cu ea cred 100km de la reparatie, acum nemaisuportand beleaua ce mi-am facut desfac baia de ulei, si dau peste cuzinetii tocati de la lipsa ungerii.
    Intreb local cat costa rectificare palier+biela, cam vreo 380 lei. Cumpar alt motor cu 350 lei de golf3 75cp, arborele foarte bun dar pistoanele nu aveau forma pentru ratia de compresie dorita de 10/1 ci aveau pentru 9/1. Cumpar alte pistoane de la fier vechi cu 50lei ceva mai bune ca cele de g2.
    Cumpar din nou piese 550lei si montez totul. La prima pornire se repeta povestea cu rateuri/intreruperi etc. Eram sigur ca este compresia prea mare desi am masurat/calculat si iesea aproximativ 10/1. Verific punerea la punct si observ tachetii nu aveau joc deloc, filtrul de ulei curgea desi era strans. Bazat pe o banuiala leg repede testerul de compresie la senzorul de presiune ulei. La primele rateuri/intreruperi a urcat la 10bari, apoi la 1500rpm a urcat la 15 bari
    Inlocui pompa de ulei caci pe ea este supapa de refulare care se blocase cu mizerie de la cuzineti, si incep sa folosesc masina. Acum inca un zgomot in plus, in accelerare usoara sau maxima aud un tacanit dinspre motor care variaza cu turatia motorului. Acest zgomot ma enerveaza si ma ingrijoreaza, eu gandesc ca este detonatie inainte de scanteie.
    Si uite asa am dat peste 2000lei doar pe piese si masina e mai rau decat inainte. Aud si ceva bataie f. usoara la rece, desi am masurat toate jocurile cuzinetilor si erau bune.
    Am luat plastigauge din uk 200lei cu dhl, dispozitiv honuit, colier segmenti inca 100 lei.

    Prima pornire dupa prima reparatie


    Prima pornire dupa a doua reparatie


    Zgomot in accelerare











    Last edited by davidut5; 25-09-2019, 22:30.

    Leave a comment:


  • davidut5
    replied
    Multi dau spaga sa scape de ei, nu ca au masinile cu probleme. Apai eu ce sanse am fara vreo atentie!
    Ce nu treci itp cu arcuri sport, e ilegal sa pui arcuri sport?

    Leave a comment:


  • klausu25
    replied
    La anu'... statia nr. 2 sau 4 :-) Maine fac si eu la a mea...

    Leave a comment:


  • davidut5
    replied
    Expira itp-ul pe 30, si azi am incercat sa-l fac.

    Merg la prima statie itp, se uita omul de departe, ma intreaba "Ai pus-o la punct?" bineinteles ca e pusa la punct. Cand se apropie cica ce e cu anvelopele astea, ce e cu jantele astea, se uita pe dreapta fata si cica iese afara de aripa... Ok.
    Merg la statia nr 2 inchis.
    Merg la statia nr 3, se uita, zic e putin diferita marimea anvelopelor 195/50 in loc de 185/55. Omul zice "Trebuie sa fie exact ce scrie in carte!" ok.
    Dau fuga iau rotile vechi le montez si merg la statia nr 1, cand ma vede macaronarul ala cica "Iar ma ai venit, nu ti-am spus ca nu-ti fac? Ia uite, ai umblat la suspensie, ai scos sitele din toba... etc", mistocar rau asta.
    Merg la statia nr 3. Cand ma vede zice "Hai trage la umbra sa vedem seriile." verifica tot si o baga pe stand la gaze. Bineinteles ca nu iese, eu zic "Se regleaza, are un surubel deasupra". Incearca si pe strans si pe slabit si rezolva cu gazele. Apoi el zice asa de sus "Daca nu-ti reglam acolo nu treceai la gaze!" ok, face frane lumini jocuri, totul in ordine. Cand am luat masina in primire mai zice "Esti multumit ma ca te-am trecut?" "Da sa traiti, a fost ceva in neregula?", el de colo "Nu, a fost bine." Dau mana cu el zic multumesc si plec. In gandul meu "nu-ti dau ma nimic!" Sigur ma tine minte la anu'!
    Si cam asta e povestea mea de la itp 2019.

    Leave a comment:


  • davidut5
    started a topic Am primit cadou jetta 2

    Am primit cadou jetta 2

    Masina a fost la o cunostinta, dar nefiind masina de fata(fara AC si servodirectie) a ajuns la mine. Cum imi place sa surubaresc e numai buna pentru mine. Masina era cu o posibila garnitura de chiuloasa arsa(fierbea apa). Am plecat din Romania cu cateva piese inclusiv garnitura chiuloasa si suruburi, insa nu a fost nevoie decat de antigel termostat si cateva garnituri.
    Am zburat cu Elisei la Madrid si am venit cu ea pe roti. Drumul a fost aproape fara peripetii.
    Nici nu am iesit din Spania si dupa o oprire am plecat cu frana de mana trasa
    Abia tragea saraca ajungea greu pe la 120, drumul era la vale dar ea gafaia si cerea viteza 4 mai tot timpul. Cred ca am mers asa vreo 15-20km pe autostrada la 120-130km/h, cand am avut nevoie de frana la podea s-a dus. Am observat neatentia si am mers incet pana am putut opri, jantele spate erau cam negre de vaselina topita, insa nu curgea lichid. Am aerisit si frana si-a revenit asa ca am continuat drumul.
    Un alt lucru a fost lipsa AC, ne-am copt in Spania. Am evitat putin caldura plecand noaptea
    Masina este din 1991 model 19e 1.6 carburatie 75cp, dotari de fabrica: inchidere centralizata pe vacuum si geamuri electrice fata, am mai montat eu alarma cu modul inchidere geamuri, am montat AC cu piese golf 3(450lei) si servodirectie tot de golf 3(cam 150lei). Arcuri de coborare eibach 600 lei. La RAR am platit 1100 lei cica lipsea cod omologare bla bla....
    Am luat repede niste jante pentru ea 400lei plus 4 gume nexen 650lei, recent am luat alte jante de mult cautate, niste replici bbs rs care arata foarte bine pe ea.








    Last edited by davidut5; 13-06-2019, 22:03.
Working...
X