Anunț

Collapse
No announcement yet.

Am cumparat jetta 2 coupe, o gaura unde sa arunci bani

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Va salut!
    Una peste alta a mai aparut o Jetta in familie-a fratelui meu. 1991,berlina,benzinara,spanioloaica.
    Ne apropiem de sfarsit desi inca este depaarte!
    Am reusit sa punem in functiune aerul conditionat. S-a rezolvat cu traseul intercoolerului(sudat intercooler, sudat tevi aluminiu, montat coturi siliconice), a ramas insa traseul de la filtrul de aer pana in turbo de facut.
    La interior am retapitat scaunele si bancheta iar la fetele de usi intampin ceva dificultati(n-am experienta-ma bate gandul sa le fac si pe ele la un tapiter dar nu mai am resurse). Cumparat si montat chedere usi din Anglia, cumparat chedere plafon sh din Spania-aduse cu noua achizitie. Montat vas lichid servo de passat b2, finalizata instalatia de servodirectie.
    Incep sa imi pierd rabdarea dar sper sa o termin pana atunci. Imi baga apa pe la parbriz si luneta, probabil va trebuie sa cumpar chedere noi(pe fata am vazut ca se gasesc, pe spate nu prea).
    Pana una alta mai ne incantam cu exteriorul.


    Cu ce ma ocup ? click aici
    Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

    Comment


    • #92
      Inca mai este mult de lucru, deocamdata cateva poze de contrast.











      Cu ce ma ocup ? click aici
      Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

      Comment


      • #93
        frumoase. fa si tu schimb cu cea argintie, ia spoilerul fata ca sta mai bine pe coupe, rama neagra de la stopuri si fa stalpul de la usa negru.
        si fa gentile alea ori aceeasi culoare cu masina ori arginti, asta asa o parere.
        Passat Variant 1.9TDI - AWX 130CP+ indigo blue pearlescent

        Comment


        • #94
          Multumesc pentru apreciere!

          Si a mea tot kitul acela de bari l-a avut insa am ales sa merg pe varianta cu bari inguste si bandouri late si fara praguri pentru ca in principiu as fi vrut sa restaurez o masina mai veche dar nu mi-a permis bugetul. Daca observi sunt mai multe diferente intre cele doua variante. Jantele de acum au fost pe Golful donator si pentru moment vor ramane pe masina. Ori le fac un plastidip cu o culoare mai ciudata ori le vopsesc. Visez spre niste BBS uri dar... O sa incerc un colant sa vad cum da cu negru partea aceea a usii si a stalpului.
          Cu ce ma ocup ? click aici
          Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

          Comment


          • #95
            Intre timp, tunerul care as vrea sa-mi faca softul(un baiat de la Slatina-Motion Tuning) mi-a zis mai pe ocolite ca nu vrea sa se chinuie cu scrisul pe banc al memoriilor de pe ecu 1z asa ca a trebuit sa fac alta investitie. Am schimbat ecu, acum motorul are un ECU EDC15VM+ de ALH. Am optat pentru schimbarea mufei vechi cu mufele noi-concomitent cu corelarea firelor si adaugarea altor fire si mase in instalatie. Muulta bataie de cap, prea putini au facut asa ceva si aia pe afara.
            Doua probleme am intampinat: doua fire inversate la accelaratie(se accelera doar 50%)-problema rezolvata si nu stim cum sa legam debitmetrul de 1Z . Probabil va trebui sa cumpar un debitmetru de ALH ca sa pot lega direct la pinii calculatorului ca in schema electrica, pentru ca nu avem nici o concordanta intre cel de 1Z si cel de ALH.
            O alta problema intalnita cu noul ecu este ca dupa pornire, prima accelerare care ajunge pe la 1000-1500 de ture, scade si apoi se limiteaza turatia(da in nas).Nu mai creste deloc decat dupa ce o las de tot si accelerez iar. Dupa secventa asta nu mai face asa decat dupa ce opresc si pornesc iar.
            Acum mi se pare ca e mai lenesa masina decat cu ecu vechi. 0-100km face cam 11.5secunde. Am impresia ca nu prea ii da motorina.


            Last edited by ely862me; 08-10-2018, 00:55.
            Cu ce ma ocup ? click aici
            Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

            Comment


            • #96
              mda naspa...11 secunde are passat 1.6 benzina la 1.34 tone

              Comment


              • #97
                Avand in vedere ca deocamdata merge fara debitmetru si are toti parametrii dati peste cap datorita schimbarile facute motorului, eu cred ca merge prea bine.Dupa ce voi face softul motorului atunci va fi momentul adevarului.
                Vorbim totusi de un motor tdi care a iesit pe portile fabricii in urma cu 24 de ani cu 90cp.
                Cu ce ma ocup ? click aici
                Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

                Comment


                • #98
                  Succes!

                  Comment


                  • #99
                    Ehee, alta viata. 0-100km/h ~7.5s 0-400m ~15.3s Cu soft tuning sper sa ajung pe la 5s si 13s . Nu prea stiu unde e cuplul maxim si nu schimb prea eficient vitezele, pe la 4500rpm nu mai trage.

                    Am cumparat un debitmetru de ALH, din pacate nefunctional(la ralanti statea pe la 270mg/str si in turatie nu depasea 340mg/str). Am fost cu el inapoi si mi-a dat altul care statea la ralanti la 0.5mg/str, iar in turatie cred ca intra in eroare pentru ca imi dadea 550mg/str. Al treilea insa nu a mai fost de ALH ca nu mai avea si mi-a dat de AXR. Acesta pare ok, s-a dezlantuit fiara.
                    Si un log in a 3-a.
                    LOG-01-003-010-011 axr 3.csv
                    Last edited by ely862me; 15-10-2018, 15:38.
                    Cu ce ma ocup ? click aici
                    Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

                    Comment


                    • Salutare!
                      Nimic nou pe aici, sau ma rog, jucarele... Am adunat cam toate pozele de pe thread si le-am pus intr-un filmulet pe youtube.

                      Anul trecut am fost sa ii fac softul la un baiat in Slatina cu dyno si tot tacamul. A urcat pe la 180hp dupa vreo 4 incercari pe dyno, dar la proba de drum nu mi s-a parut foarte diferita fata de de stock asa ca a trebuit sa revenim la stock, pana la alte schimbari pe la traseu intercooler- aparent subdimensionat.
                      Am reusit sa ii pun geamurile electrice,un set de gume si un MAP de 3 bari(inca nu i-am schimbat liniarizarea dar merge asa ca duce turbo).
                      Am cumparat un turbo gtb2260 care trebuie montat si incet incet ma apuc de un nou trase pentru FMIC de 63mm. Intentionez sa schimb esapamentul din nou, de data asta cred ca de 60-63mm. Mi-am comandat o axa de SDI pentru duratie mai mare pe evacuare(ma va ajuta la un spool mai bun la turatii mici la turbina).
                      Nu ma intrebati cum merge combinatia asta ciudata, dar merge-Motor 1z, calculator ALH, turbina 2.5, duze injectoare 0.25, intercooler, senzor Map 3 bari.
                      Daca nu trece de 200hp la urmatorul soft, nu mai schimb nimic pe la motor. Problema e ca nu prea am unde sa pun noul intercooler, e prea mare si nu vreau sa fie prea vizibil la exterior. Momentan caut niste arcuri duble pentru supape de pe AFN sau AHU, mi se pare ca apare floating la supape(daca aveti vreun motor afn sau ahu dezmembrat scrieti-mi un mesaj).
                      Last edited by ely862me; 15-05-2020, 20:47.
                      Cu ce ma ocup ? click aici
                      Orice faci bine cu privire la tine sau la altii lumea va intelege de obicei ca ai ceva de ascuns sau esti egoist, fa bine oricum, la urma urmei nu este intre tine si lume, ci intre tine si Dumnezeu .

                      Comment

                      Working...
                      X