Anunț

Collapse
No announcement yet.

fum alb-albastru la pornire temperaturi mici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • fum alb-albastru la pornire temperaturi mici

    Salutare,am cautat un topic asemanator aici dar nu am gasit sa postez si eu problema mea asa ca deschid unul nou.
    VW Passat 1.9 TDI 131 2002 4motion
    Problema este urmatoarea :

    Cand afara scade temperatura sub 15-10 grade si masina sta peste noapte,dimineata porneste intrerupt(dar la prima cheie) scoate un fum alb-albastrui cu un miros intepator,cateva minute pana se incalzeste ,dupa aceea nu mai scoate deloc toata ziua nici alb,albastru,negru de nici un fel .
    Tachetii schimbati ,filtre schimbate,bujii schimbate,turbina curatata si verificata acum 2 luni e in stare foarte buna,compresie verificata(are).
    In rest masina trage bine ,merge corect ,doar dimineata are aceasta problema.

    Daca aveti intrebari si sfaturi le primesc cu placere.

  • #2
    http://www.passatb5.ro/showthread.ph...-ghinion/page5
    ID vechi : popa_lexy

    Comment


    • #3
      l-am citit ,dar nimic concret...
      cat ar costa o manopera pentru schimbarea ghidajelor la supape?

      Comment


      • #4
        5,6 milioane sa,ti dea chiulasa jos plus rectificarea ei,ghiduri semeringuri,scaune,planat ,inca vreo 7,8!
        ID vechi : popa_lexy

        Comment


        • #5
          http://tinypic.com/player.php?v=jh96wo&s=5

          uite aici problema exacta

          Comment


          • #6
            Sa speram ca se va muta discutia in link-ul atasat mai sus.

            Peste noapte uleiul de scurge printre ghidahe si supape in cilindrii si ala arde, ziua, cu pauze mai scurte nu apuca plus ca se mai dilata toate cele pe acolo mai mult sau mai putin, depinzand din ce sunt fabricate.

            Daca ai putea sa maresti un pic vascozitatea vei vedea ca nu va mai scoate fum , sau mult mai putin.

            Hei nu- speriati nu te va costa 1200 lei poveste Alex1 a facut de curand in Timisoara si a fost 5-6oo lei cu totul, doar ca la el s-a pus piesa gresita si a mai trebuit facuta o data.
            X E R O X U
            servicii de fotocopiere si birotica in Cluj-Napoca

            "A LIE TOLD OFTEN ENOUGH BECOMES THE TRUTH" Lenin - Valbil si in democratie/capitalism nu doar in marxism.

            Ai grijă ce îți dorești. S-ar putea să se îndeplinească!

            Comment


            • #7
              ce ulei imi recomanzi Xeroxu ? pana acum am folosit castrol edge pentru pd 5w40 ,ultimul data am trecut la aral high tronic

              Comment


              • #8
                Doar manopera l-a costat 500 ron,si daca dadea un ban in plus,nu mai desfacea motorul de 2 ori,de unde 5,6 milioane cu totul?
                ID vechi : popa_lexy

                Comment


                • #9
                  Postat în original de cristi2187 Vezi Post
                  Ha ai masina ca a mea si la culoare, pe deasupra mai esti si concurenta mea. Parca scrie pe spate RCA-ieftin nu?
                  Sa revenim. Sau poate sa fie turbo obosit rau la lagare unde ai traseul de ulei pe partea cu compresorul si sa-ti ajunga uleiul in admisie si de acolo in camera de ardere de unde rezulta si fumul ala dens si mult.
                  Desfa furtunul de admisie din turbo, ala mare gros pe care-i si furtunul de la epurator si cand ii motorul rece, rece, verifica-i jocul axial al turboului. Daca-i mare posibil sa trebuiasca schimbat sau reconditionat. In timp adica dupa ce se incalzeste motorul, ii trece fumul sau doar se micsoreaza ca si densitate?
                  Daca-i de la turbo de la ce zic eu, mare atentie ca daca ti se agraveaza problema iti poate aspira uleiul in camera de ardere si cum uleiul nu-i comprimabil iti fute tot motorul. Simtomul initial ii ca face autoaprindere, ti se tureaza motorul asa de nebun. Ala-i momentul maxim cand trebuie oprit cu japca motorul pt a limita daunele, adica, bagat in viteza masina si frana la podea cu ambreiajul ridicat. Intelegi tu.
                  Bafta.
                  Nimic nu este intamplator...
                  Broker de asigurari.
                  ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                  Comment


                  • #10
                    injectoare la test motor cald
                    1- 1.36
                    2- 0.6
                    3- 0.4
                    4- 2.0
                    egr curatat azi ,functioneaza supapa tot..

                    Comment


                    • #11
                      Cam mari la 1 si 4, dar nu-i de acolo fumul. Pt ca-i albastru, consum de ulei, ulei ars.
                      Nimic nu este intamplator...
                      Broker de asigurari.
                      ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                      Comment


                      • #12
                        Postat în original de Borisake Vezi Post
                        . In timp adica dupa ce se incalzeste motorul, ii trece fumul sau doar se micsoreaza ca si densitate?
                        Bafta.
                        dupa 5-10 minute cand se incalzeste nu mai scoate ,daca sta masina oprita o ora ,scoate un nor mic...apoi gata ,cu cat sta mai mult oprita cu atat mai mult

                        Comment


                        • #13
                          Verifica-i mai intai jocul axial dimineata dupa ce a stat motorul oprit toata noaptea.
                          Nimic nu este intamplator...
                          Broker de asigurari.
                          ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                          Comment


                          • #14
                            O sa verific.se da greu jos furtunul acela?turbina a fost curatata si verificata anul acesta .nu are joc in ax.nu stiu rece cum e..

                            Comment


                            • #15
                              Nu se da greu jos acel furtun. Hmmmmm daca a fost curatata si verificata...depinde cat de bine a facut-o omul. In fine mai verific-o inca o data si vezi daca ai si ulei pe acolo. Daca treaba-i ok inseamna ca ai probleme pe la ghidurile supapelor.
                              Nimic nu este intamplator...
                              Broker de asigurari.
                              ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                              Comment

                              Working...
                              X