Anunț

Collapse
No announcement yet.

Pompa tandem - kit, demontare, reparare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • M am gandit si eu la varianta SH .nu are rost sa dau atatia bani pe ea...poate gasesc sa ii pot face si proba...nush cum sa zic.multumesc de sfat Alex

    Trimis de pe al meu SM-G531F folosind Tapatalk

    Comment


    • Postat în original de klausu25 Vezi Post
      da' cum o alegi? Mergi pe incredere, sau?
      Pai da, daca e luata de la colegii de pe forum care dezmembreaza (cum a fost cazul meu), clar ca mergem pe incredere.
      "Sa fii al doilea inseamna sa fii primul care pierde" (Ayrton Senna)

      Comment


      • Dar stiti cumva...pompa tandem trebuie cumparata dupa codul de motor sau e universala pentru toate modelele?

        Trimis de pe al meu SM-G531F folosind Tapatalk

        Comment


        • Si eu am pus tot sh.Totusi sa schimbi si garnitura intre pompa si chiulasa.La tine cred ca e pompa cu garnitura de tabla.Eu am ajm pana in 2000 ,dar am pus de dupa 2001 ,deci merge,doar ca alea dupa 2001 au intre pompa si chiulasa garnitura de tabla.
          Daca gresesc sa ma corecteze cineva.
          Last edited by butcovan alin; 24-12-2016, 13:58.

          Comment


          • Nu gresesti deloc, exact asa am si eu, model 2000, dar am pus pompa model dupa 2001, cu garnitura de tabla.
            "Sa fii al doilea inseamna sa fii primul care pierde" (Ayrton Senna)

            Comment


            • Aha.inca odata va multumec...se pare ca am dat exact de cine trebuie pe acest forum la care particip si eu de vreo saptamana incoa..

              Trimis de pe al meu SM-G531F folosind Tapatalk

              Comment


              • Postat în original de Alex 001 Vezi Post
                Dar stiti cumva...pompa tandem trebuie cumparata dupa codul de motor sau e universala pentru toate modelele?

                Trimis de pe al meu SM-G531F folosind Tapatalk


                Pompele tandem se potrivesc de pe orice motor pompa diuza 1.9 sau 2.0 indeferent de an cu conditia sa fie cu un singur ax cu came. Recomand pompa bosch dupa anul 2004. Aceste nu au probleme cu stutul de la pompa de vaccum

                Comment


                • Asa este, eu de aia am pus si nu mai sunt probleme!
                  "Sa fii al doilea inseamna sa fii primul care pierde" (Ayrton Senna)

                  Comment


                  • De mare ajutor,sa ti dea dumnezeu sanatate !

                    Comment


                    • Baieti am revenit...pana la urma cauza pornirii greoiae dimineata si tremuratul in sarcina este din cauza unui tachet spart...o sa schimb tot ce este acolo.axa came,tacheti,cuzineti etc... :(


                      Trimis de pe al meu SM-G531F folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Salut colegi, am ei eu o intrebare, am desfacut ca sa lipesc stutul de vacum de pe pompa tandem cu bizon metal, si am avut masina inclinata spre partea dreapta, pe partea pasagerului, dupa ce am lipit cand am montat a doua zi totul pe gura stutului de metal am gasit o picatura de ulei, dupa culoare si cat e de alunecos cred ca ulei de motor. Cum poate sa ajunga in interiorul pompei uleiul de motor? La fel au curs cateva picaturi si din acel racord mai rigid de dupa tubul scurt de cauciuc, cel cu teul de plastic in capatul dinspre pompa tandem si celalat cap care intra un racordul din compartimentul bateriei. Nu sunt f sigur dar mi se pare f mult ulei prezent in locul acesta, de unde sa fie atat de mult ajuns acolo?
                        Caracterul fără inteligență face mult. Inteligența fără caracter nu face nimic.

                        Comment


                        • Se intampla sa intre ulei in tandem. Trebuiesc schimbate garniturile.
                          Nimic nu este intamplator...
                          Broker de asigurari.
                          ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                          Comment


                          • garniturile pompei, sau cele de la chiuloasa motorului? defapt intrebarea este care garnituri trebuiesc schimbate, te rog, ca nu stiu la care faci referire
                            Caracterul fără inteligență face mult. Inteligența fără caracter nu face nimic.

                            Comment


                            • Garniturile pompei. Cauta kit reparatie pe Autokarma sau epiesa sau unde vrei tu.

                              Comment


                              • Salutare! am dat si eu jos pompa tandem deoarece pierdea ulei pe la garnitura dintre motor si pompa.este un luk cu garnituri de cauciuc si stutz care se misca. Am observat ulei in furtunul de de la stutzul de vacuum si in stutz. Din raspunsul de mai sus inteleg ca trebuie inlocuite garniturile si la interior. Ma puteti ajuta va rog cu niste coduri? sau cu un link pt. un kit de reparatie? nu gasesc pe autokarma iar pe epiesa nu sunt sigur ca este ce trebuie. Va multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X