Anunț

Collapse

Regulamentul passatforum.ro

Bun venit in comunitatea passatforum.ro !

Inainte de a va incepe activitatea ca membru deplin, este important sa cunoasteti si sa respectati acest regulament. Absolut toate relatiile noastre pe acest forum se vor supune acestui regulament.

1. Cui se adreseaza acest regulament?

Acest regulament este creat pentru toti utilizatorii forumului, pentru a reglementa activitatea lor si pentru a-i proteja de orice forma de abuz.

Participarea la discutii este gratis si fara restrictii, in afara celor stabilite prin acest regulament. In momentul in care ati inceput sa postati pe forum, consideram ca ati fost de acord cu aceste reguli si va supuneti lor.

2. Respectati colegii si conducatorii forumului.

Prima conditie in orice relatie (chiar si una pe un forum online) o reprezinta RESPECTUL. Fata de ceilalti membri si fata de echipa administrativa. Nu sunt permise mesajele de batjocora la adresa unui alt utilizator, nu se permit comentarii rasiste/xenofobe etc.

Echipa administrativa are drepturi depline de administratie si responsabilitatea de a pastra aceasta comunitate la un nivel deosebit. Moderatorii si administratorii vor edita mesajele ce aduc ofensa, vor da avertizari sau vor interzice accesul in forum pe o perioada determinata sau pentru totdeauna membrilor care incalca acest regulament in mod grav.

Echipa de moderatori raspunde pentru fiecare actiune fata de administratorii acestui forum. Daca sunteti de parere ca vi s-a adus o nedreptate, trimiteti un mesaj privat administratorilor (Vicius_the_one sau F l o r i n ), in care sa va explicati situatia. Orice atac personal adresat unui moderator sau unui administrator va duce la interzicerea accesului pe forum pe termen nelimitat.

In momentul in care considerati ca un comentariu va aduce ofensa, contactati un moderator sau administratorii. NU replicati jignirilor in forum. Acest lucru va face parte din "flame war" si consecintele vor fi aceleasi ca si in cazul celui care a initiat atacul. Suntem siguri ca in timp vor aparea mici discutii, prin raportare discreta si discutii civilizate se pot insa rezolva.

Mesaje pe forum de genul "de ce mi s-a sters postul, unde s-a mutat postul .." nu sunt permise si vor fi sterse. Prin acceptarea termenilor si conditiilor de aici, acceptati de asemenea faptul ca aceasta comunitate este condusa de moderatori cu drept deplin de editare si stergere.

Mesajele care vor contine oferte sau produse ilegale, a caror comercializare sau prestare este interzisa de lege, sau confera caracter penal actiunii ce se desfasoara, vor fii sterse imediat, iar administratorii vor interzice accesul pe forum al utilizatorului, pentru o perioada de timp.

3. Postati mesaje de calitate, nu spam.

Comunitatea passatforum.ro isi doreste sa reuneasca persoane interesate de discutii tehnice de calitate. De aceea nu acceptam mesaje de tip sms, miRC, mess sau cu folosire defectuoasa a limbii romane scrise. Intelegem greseli de tastare sau mici scapari ortografice, nu toleram insa un stil de scris imposibil de receptionat si neatent.

Mesajele postate reprezinta cartea de vizita a membrilor nostri, toata lumea va poate judeca dupa acestea. Incercati sa oferiti o imagine pozitiva.

Mesajele fara valoare informativa (lol, , ditto etc.) vor fi sterse fara nici un preaviz. Mesajele jignitoare vor fi editate sau sterse complet.

4. Drepturi asupra continutului scris

Mesajele pe care le postati DEVIN PROPRIETATEA FORUMULUI IN MOMENTUL IN CARE LE-ATI POSTAT.

Asta inseamna: aveti drept de autor, in ideea ca FORUMUL nu le poate publica ALTUNDEVA fara permisiunea voastra. Odata ce au fost insa postate, mesajele vor fi gestionate de echipa administrativa dupa cum considera de cuviinta si vor devenii proprietatea passatforum.ro.

NU SE VOR STERGE MESAJELE IN EVENTUALITATEA PARASIRII FORUMULUI. Acestea vor ramane postate, singurul compromis fiind stergerea user-ului (la cererea sa) astfel incat sa se piarda orice legatura intre mesaje si el.

NU solicitati stergerea mesajelor in eventualitatea parasirii forumului. Odata ce v-ati inregistrat si postati, ati acceptat termenii acestia si nu se vor face compromisuri.

Intelegem ca nu puteti activa in forum 24/24. Suntem de asemenea constienti ca exista si vacante, probleme familiale etc. De aceea NU stergem conturi sau mesaje in momentul in care nu puteti fi activi. In clipa in care puteti sa continuati activitatea pe forum, trebuie doar sa va logati si veti regasi toate mesajele si setarile de forum.

5. Participarea in forum este benevola si se poate incheia cu acordul partilor, sau prin banare.

Banarea din forum nu este subiect de discutie si contestatie si survine atunci cand echipa de administrare considera ca participarea unui membru in comunitate este neavenita si nedorita.

Modul de acordare al WARNING-urilor.

-20% warning
-40% warning
-60% warning
-80% warning
-100% warning - BAN

Orice incercare de a trece de aceasta interdictie, de a "sparge" codurile de acces sau de a face rau comunitatii se va anunta organelor in masura, pentru a se lua masurile legale necesare.

6. Alte reguli

Semnatura: membrii forumului nostru pot posta semnatura si avatar, pentru a se distinge de altii. Semnatura poate contine maxim 3 randuri si cumprinde maxim 2 link-uri.

In orice moment administratorii isi rezerva dreptul de a modifica semnatura membrilor fara preaviz sau motivarea actiunilor.

Nu permitem promovarea unor surse XXX, warez, hack si altele similare.

NU se foloseste semnatura pentru a posta mesaje referitoare la alti membrii ai forumului. Daca aveti o problema personala cu un alt membru, rezolvati-o in privat (in afara forumului). Nu pe forum sau prin mesaje in semnatura.

Semnaturile care incalca regulamentul se vor edita si utilizatorul va fi avertizat. In caz de recidiva cel in cauza va pierde total dreptul de semnatura pe forum.

7. Rangul userilor:

Administrator
Comerciant
Gold Member (membru care a contribuit in mod deosebit)
Membru de onoare (membru respectat in mod deosebit )
Moderator
Moderator global

Just in... 0 Posturi
Membru Nou � dupa 20 posturi
Membru Level � dupa 50 posturi
Membru Level 2 - dupa 200 posturi
Membru Senior - dupa 1500 posturi

8. vanzari/cumparari/prestari servicii

Pe forumul nostru este interzisa punerea in vanzare si solicitarea de produse - piese, software, etc.- provenite din actiuni ilegale, supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special sau nu, aflate in vigoare.

Raspunderea pentru produse cat si pentru datele si informatiile din anunt, cade strict in sarcina vanzatorului. PassatForum.ro nu se asocieaza in nici un fel cu persoana vanzatorului, textul anuntului sau articolele care fac subiectul tranzactiilor si poate oricand pune la dispozitia organelor competente, la cererea acestora, toate datele despre contul folosit la postarea anuntului, in conditiile stipulate de lege.

-AU DREPTUL sa deschida topicuri in aria ANUNTURI doar membrii cu vechime de 1 an de la inregistrare și un minim de 50 posturi , exceptandu-le pe cele postate cu aprobarea anterioara a unui moderator/admin.
- pe aria vanzari/cumparari masini - se adauga numai autovehicule fabricate de V.A.G.
- pentru a aduce anuntul in actualitate, este permis un UP la 7 zile.
- pentru produsele oferite la vanzare, pretul este obligatoriu.




Regulamentul poate fi schimbat in decursul timpului pentru a se adresa tuturor nevoilor membrilor nostri. Verificati-l periodic pentru a-l cunoaste si a-l aplica.

Va adresez o rugaminte - daca gasiti ceva ce nu e postat unde trebuie, va rog trimiteti PM, cu explicatia de rigoare ...... gen, "postul trebuie sa fie la probleme mecanice" si eu ma ocup de el.

multumesc !
See more
See less

Probleme frana VW Passat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, stie cineva cum se face aerisirea cu vag-comul ?
    Am fost saptamana asta la itp si mi-a spus ca am dezechilibru 40% pe puntea fata...stiam ca trebuie aerisita dupa ce am facut o mare scormoneala prin toate sistemele de frana pentru problema de pedala tare si neeficienta, binenteles am gasit defectu dar aerisirea nu am mai facut-o cum trebuie pentru ca sa pus frigul si am lasat-o asa pentru ca frana era eficienta doar ca prindea putin mai jos...si am lasat aerisirea pentru la primavara dar acum cu itp-ul ma obliga sa o fac acum :))
    Acum daca tot ma apuc sa o aerisesc vreau sa fac procedura si cu vag-comul si m-am uitat prin tot topicul si nu am gasit nimic detaliat cum se face cu vag-comul...
    Multumesc
    Last edited by Calina Daniel; 25-01-2019, 13:27.

    Comment


    • Aia este o aerisire a ABS-ului, dar tot clasic este baza. Incepi cu aerisirea de la cea mai indepartata roata fata de pompa.
      Nimic nu este intamplator...
      Broker de asigurari.
      ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

      Comment


      • Aerisirea cu vag com-ul e putin complicata si necesita 2 oameni. Trebuie sa ai acces la toate aerisitoarele rapid. Ai pierdut mult lichid?
        Daca nu ai pierdut mult lichid, faci doar la roata unde ai umblat prin completarea in vas + masina pornita si cineva face pedale usor+ desurubat aerisitorul cu pricina.



        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Am pierdut mult lichid, demontat pompa centrala + unitate abs....unde intru pe vag com sa fac aerisirea ?

          Comment


          • In abs / basic setting si pe undeva tre sa ai Bleeding sistem sau ceva de genu.
            Dar din cate stiu eu acest bleeding sistem te trimite doar la rotile din fata.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • ok, multumesc
              am facut o aerisire la pedala azi si am avut putin aer pe partea dreapta fata si acum prinde sus...credca acuma prinde asa cum trebuie dar o sa pun si vag-comul sa vad daca se simte ceva dupa.

              Comment


              • Postat în original de Calina Daniel Vezi Post
                Salutare, stie cineva cum se face aerisirea cu vag-comul ?
                Am fost saptamana asta la itp si mi-a spus ca am dezechilibru 40% pe puntea fata...stiam ca trebuie aerisita dupa ce am facut o mare scormoneala prin toate sistemele de frana pentru problema de pedala tare si neeficienta, binenteles am gasit defectu dar aerisirea nu am mai facut-o cum trebuie pentru ca sa pus frigul si am lasat-o asa pentru ca frana era eficienta doar ca prindea putin mai jos...si am lasat aerisirea pentru la primavara dar acum cu itp-ul ma obliga sa o fac acum :))
                Acum daca tot ma apuc sa o aerisesc vreau sa fac procedura si cu vag-comul si m-am uitat prin tot topicul si nu am gasit nimic detaliat cum se face cu vag-comul...
                Multumesc
                Care este defectul?
                Instalatii Xenon, Inlocuire switch-uri portiere, Coming home/Leaving home
                Vand/ Montez computer bord, tempomat, diagnoza, activari, etc
                Inlocuiesc display-uri maxidot si minidot. 0741 213 595
                POSTATUL PE FORUM IN STARE DE EBRIETATE STRICT INTERZIS...DAU BAN

                Comment


                • La mine era pedala tare de sus si imd ajungea undeva unde se oprea si numai puteai sa o calci deloc si masina se oprea cum vroia ea...
                  Am banuit de la inceput ca este pompa centrala, asa ca iam schimbat garniturile cu altele si noi si la fel a fost nici-o schimbare...apoi cum toti te indruma catre vacum si tulumba am verificat si acestea + fiecare roata in parte si unitate abs...nici-o rezolvare asa ca ma-m intors iar la pompa centrala, si am descoperit ca nu iesea lichid pe una din conductele ce pleaca din ea, apoi am comandat alta pompa SH la care nu merge-a cealalta conducta :)) pentru ca mergeau total invers am pus in pompa mea pistonasele cele bune(pentru ca pe cele 2 conducte trimite lichid 2 pistonase din pompa) si garnituri noi doar pe pistonasu care lam luat de la pompa cumparata (am pus ca un test garniturile si au ramas asa)...oricum eu recomand cand sti sigur ca ai probleme la pompa sa pui doar una noua TRW altfel risti sa te complici mult cu piese SH ( normal ca vanzatorul o tine-a tare ca pompa lui este foarte buna...eu unu-l numai am incredere in nimeni ce se ocupa cu masini...foarte rar oameni seriosi in domeniul asta.)
                  Last edited by Calina Daniel; 27-01-2019, 14:18.

                  Comment


                  • Salut, am si eu o problema la pedala de frana, acum o luna si ceva am schimbat etrierul pe dreapta fata cu unul nou, de atunci daca apas pe pedala de frana incet, se duce pedala pana la fund si nici nu prea prande frana, daca apas mai tare/brusc prinde frana bine si nu se mai duce jos, am zis ca o fi cum am schimbat etrierul si trebuie sa fac cativa km sa isi revina, ieri am fost la service sa-mi schimb un brat superior si le-am zis sa-mi faca si o aerisire la frane, cand am mers sa iau masina mi-a zis ca imi curge etrierul de pe spate dreapta si ca ar trebui sa-l schimb, dar eu nu am vazut deloc sa pierd ulei pe undeva sau sa scada din vas lichid. Sa fie asa cum zic ei ca din cauza etrierului de pe spate sa fie si pedala asa moale? Daca stationez cu piciorul pe frana parca ar pierde aer/presiune si trebuie sa apas tot mai tare pe pedala pana ajunge la fund. De la ce credeti ca ar putea fi? Tot a inceput de cand am schimbat etrierul pe dreapta fata.

                    Comment


                    • Mai trebuie aerisita frana. Cu contactul pus ca sa intre si ABS ul in functiune. O sa-l auzi. Si trebuie insistat la aerisit. Faci aerisire totala incepand cu cea mai indepartata roata fata de pompa recte dreapta spate, stanga spate, dreapta fata si stanga fata + ouput test pe ABS.
                      Nimic nu este intamplator...
                      Broker de asigurari.
                      ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                      Comment


                      • Pana la urma am schimbat etrierul dreapta spate, care intr-adevar curgea lichid pe la el, am pus unul nou, am aerisit si pompa cu vcds si acum e tot cum trebuie. Ciudat a fost ca a inceput sa faca figuri fix de cand am schimbat etrierul pe fata, parca s-au "vorbit".

                        Comment


                        • Bine ca ai scapat de probleme.
                          Nimic nu este intamplator...
                          Broker de asigurari.
                          ex my car: Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74 kw, an fab. 2001

                          Comment


                          • Salutare!

                            Am si eu o problema la al meu passat b5.5. In momentul in care las masina pe loc mai mult de 2-3 zile, la prima pedala frana este moale, se duce pana la fund si nu franeaza. Trebuie sa franez de cateva ori pana se intareste. Se intampla asta si cu motorul pornit si cu el oprit, deci nu cred ca e treaba cu vacuum. Mentionez ca lichidul de frana nu m-am atins de el de 4 ani cred, doar l-am verificat in timpul asta si este la nivel.

                            Sa fie oare pompa de vina, sa nu mai amorseze, sau sa fie de la lichid?

                            Comment

                            Working...
                            X