Anunț

Collapse
No announcement yet.

B6 Estate...posibil Highline

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • B6 Estate...posibil Highline

    Salut,

    Acum 3-4 ani am facut un topic despre noua jucarie, Passat B5.5 ALH, in care am prezentat-o, acum e timpul sa mai introduc pe grup inca o masina care s-a alaturat echipei.

    Este vorba de un Passat B6 Estate...care cred eu, este si Highline.

    Masina este fabricata in 2007, are un motorat de 2.0 diesel, 170 cai, cod motor BMR ( stiu, stiu ).

    Ca si echipari, are:
    - jante aliaj pe 17
    - 4 geamuri electrice
    - oglinzi incalzite, electrice
    - Maxidot
    - interior full piele
    - senzori parcare fata-spate
    - oglinda retrovizoare heliomata
    - navigatia din poza
    - incalzire in scaune
    - scaun sofer semi-electric
    - trapa
    - haion full electric
    - espressor
    - clima dubla
    - telefon, mai mult taste decat telefon
    - comenzi pe volan

    Sincer nu am descoperit totul la ea inca... daca mai vedeti voi ceva in poze sa-mi spuneti.





    Cam ce probleme apar la masina asta, sau daca mai stiti chestii interesante despre modelul in sine, astept sa le aud.

    Multumesc,
    Last edited by AlexAlex; 28-07-2018, 01:40.

  • #2
    Sorry pentru double post, o sa urmeze mai multe poze soon, am decat 2-3 poze cu masina ( daca va vine sa credeti ), am testat-o azi dupa cateva zile bune de asteptare, diferenta este colosala...inca nu-mi vine sa cred ce putere are si cum se conduce fata de fratele mai batran B5.5. In principal sunt uimit de cuplu si de felul cum 'trage', daca pe B5.5 avea in jur de 150nM, B6-le are undeva pe la 350, si eu care imi faceam griji ca daca e break o sa fie mai lenesa...nici vorba.

    Un lucru dubios care a aparut in seara asta, dupa ce am oprit masina si navigatia implicit pentru cateva minute, cand am repornit masina nu imi mai citea stick-ul ( in torpedo mai are inca o zona care coboara in jos unde se pune stick ul ), posibil sa se fi ars ceva?.
    O sa mai incerc maine dimineata, am formatat stick-ul si am luat si unul de rezerva sa le incerc.

    Seara buna!

    Comment


    • #3
      Salut, scuze pentru post-ul in sectiunea care nu trebuie, cum am promis, revin cu cateva poza cu masina. Am rezolvat si problema cu imobilizatorul si problema cu stick ul.











      Acum incerc sa fac rost de un Nokia 6300 pentru a-l conecta la masina, sa pot sa folosesc si apelarea/ hands free-ul.

      Comment


      • #4
        Salut, faina masina.
        Espressor? Ce optiune e asta?



        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          b5.5 cu motor alh 150 nm???
          Nici viitorul nu mai e ce-a fost
          Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada...fa-ti planuri !

          Comment


          • #6
            Salut, faza cu espressor era o gluma :)), iar legat de motor de vorba de cel de 1.6, codul parca era ALZ, ALH stiam ca eram cel de 1.9 diesel de 90 cai de pe golf 4.

            Ca si diferente dintre B6 si B5.5, primul lucru care se simte la un mers linistit prin oras este comfortul, suspensia de pe B5.5 este mult mai buna si absoarbe gropile mult mai bine decat pe B6, probabil ca joaca un rol important si jantele, pe B5.5 sunt pe 15 iar pe B6 pe 17. Ca si diferenta la putere, aici clar bate B6, am observat ca si garda la sol e mai mica fata de B5.5, iar directia electria este un vis.

            Am facut recent un trip de ~1000km, 4 persoana, bagaje full, un consum de 6.3-6.6 undeva la 130-140-160Km/h, banuiesc ca este okay acest consum, astept si parerile voastre.

            Comment

            Working...
            X