Anunț

Collapse
No announcement yet.

Pompa tandem defecta sau nu - KIT de reparatie, cum se schimba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa tandem defecta sau nu - KIT de reparatie, cum se schimba

    la AVB-ul meu a inceput sa piarda motorina la capacul pompei tandem. din cate stiu eu nu se gasesc astfel de garnituri (decat cu toata pompa). deci am nevoie de o pompa defecta sau de un capac de pompa cu garnitura aferenta in buna stare. la mine garnitura este din cauciuc lipita de capac (am vazut si garnituri metalice). orice alta solutie este binevenita. cu multumiri anticipate....

  • #2
    100 lei, pompa perfecta fara scapari de motorina. Atat doar ca are joc la renumitul stutz de vacuum.
    Mindfucker

    Comment


    • #3
      am rugamintea sa desfaci capacul pompei (cel prins in 5 suruburi de corpul pompei) si sa verifici daca are garnitura din cauciuc lipita de capac. daca este asa sunt de acord cu pretul. astept si poze pentru a verifica compatibilitatea. stima...

      Comment


      • #4
        Daca vrei neaparat o desfac, dar iti spun sigur ca nu a avut scursuri de motorina. Doar de vacuum. A fost pe masina mea.
        Nu am reparat stutz-ul cu bison ci am preferat sa o schimb, aveam una aproape noua de pe un motor.
        Pompa e LUK si provine de pe un motor AVF.
        Mindfucker

        Comment


        • #5
          acum cateva ore am desfacut un LUK care avea garnitura metalica si nu am avut ce face cu ea. eu am garnitura de cauciuc lipita pe capac.

          Comment


          • #6
            abele sunt ok ovidiu si sunt echipare OEM, si cu garnitura metalica si din cauciuc.
            "Radacina convingerilor inseamna...experienta!!!", N. Iorga
            Diagnoze VCDS Ross-Tech OEM 19.6

            Comment


            • #7
              pierderea de motorina a fost momentan rezolvata. am desfacut capacul si am aplicat un strat subtire de silicon peste garnitura. sunt curios cat va rezista. intre timp am primit si pompa de la Calin(multumiri si pe aceasta cale) pe care o montez daca cea de pe masina incepe sa curga din nou.

              Comment


              • #8
                Probleme pompa tandem sau G62

                A doua oara anul asta cand nu mi-a pornit masina....
                1. Acum vreo 2 sapt. - Loc drept, masina parcata cca 48 ore (-10 grade) - a pornit scurt apoi s-a oprit si nu a mai luat-o pana ce nu am tras-o. (stiu ca nu e bine dar i-am dat a4-a si a luat-o scurt).
                2. Masina parcata cu fata la deal cca 12 ore (2-5 grade)- se repeta povestea.
                La automat "se invarte" motorul, turometrul osculeaza putin si atat. Din ce am obs nu scoate fum. Tractata in treapta 4 a pornit imediat.
                Cred ca am dat la automat azi vreo 5-10 min (in reprize) si tot nu a luat-o. Am verificat turul la filtru de motorina si pe contact vine motorina desi pompa din portbagaj nu se aude de fiecare data cand pun contactul.
                Am vb cu Vlad la tel si a zis sa scot mufa de la G62. Nu am reusit dar am observat ca e murdara de amestec de ulei si motorina (cred ca asa parea).
                Motorina (daca asta era) poate proveni de la pompa tandem si din cauza asta sa am probleme?
                Last edited by f l o r i n; 30-12-2011, 19:30.

                Comment


                • #9
                  G62.... care sa indice eronat rau, porneste greu, urat, dar porneste.

                  Cazul tau - pompa tandem - ca sa testezi - parcheaza masina cu spatele mai sus ca fata - 20-30 cm. Daca porneste, trebuie sa schimbi pompa tandem.

                  Pe mufa la G62 poate sa fie motorina - de la pompa tandem sau ulei - aruncat de la EGR.
                  Montez & Vand -TEMPOMATE, Switch-uri usi, CALCULATOR BORD, Led-uri interioare, Update-uri electrice/electronice,
                  DIAGNOZA (Interfata VCDS Originala Ross Tech)
                  ,CHIP TUNING, Activari functii suplimentare - Roll Up, Range, Iluminare ace ceasuri, etc;

                  Inlocuire afisaje MAXIDOT

                  VAND - Kit-uri TEMPOMAT OEM, Ceasuri cu Calculator Bord ,manete BC,butoane, diverse

                  F E E D B A C K -----PASSAT-ul meu -----Ex - B5-ul meu

                  Tel: 0769.VAG.FAN = 0769.824.326 - 0758.556.847


                  Comment


                  • #10
                    O sa schimb pompa tandem ca am si probleme cu un stutz la ea si oricum ma gandeam sa cumpar una pe la primavara. Desi imi e groaza de schimbat decat de cumparat...ca e greu tare sa gasesc pe cineva sa faca treaba buna.
                    Din cate am vazut pe net ea are garnitura unde vine prinsa pe motor...si probabil pe acolo scapa motorina. Ori daca o monteaza cineva gresit sau pisca garnitura aia ca nu a "potrivit-o" bine pe suruburi...tot acolo ies. Of..de ce naiba nu mi-a dat mama macar o mana dreapta...cand e vb de masina....

                    Comment


                    • #11
                      salut Padre! la mine a curs motorina pe la capacul din spate al pompei tandem(nu la imbinarea ei cu chiuloasa) si a distrus furtunul de antigel care se gaseste in partea inferioara a pompei. nu am avut probleme cu pornirea. si la mine stutul are joc si am gasit urme de ulei. ar fi bine sa faci ce a spus Florin si apoi sa vezi ce ai de facut. cel mai ieftin am gasit pompa noua cu 1100 ron.

                      Comment


                      • #12
                        Ia uite o coincidenta... Si eu am inlocuit furtunul ala ca pierdeam antigel si parea "mancat" de ceva...dar atunci nu am gasit urme de motorina ci "am presupus" de antigel. Si cum naibii vezi pe unde curge motorina fara sa dai motorul jos? =)) sunt varza la asa ceva. In fine.. Dupa cum am zis ea a facut de 2 ori asa...o data parcata pe loc drept si o data cu botu la deal, in decurs de 2 saptamani. In rest ea porneste la sfert. Ca sa ma conving cred ca ar trebui sa o las cu fata la deal iarasi si daca tot face probleme sigur e pompa...dar mi-e asa de greata daca nu porneste ca iar trebuie sa o tractez....
                        Ovidiu, tu ai rezolvat la tine? Cat te-a ajuns distractia? 11 mil pompa si manopera? ca imi inchipui ca e ceva de munca...

                        Comment


                        • #13
                          si eu am crezut initial ca a pocnit furtunul de antigel de batranete dar dupa ce l-am schimbat am observat (cu ajutorul unei oglinzi ) ca pierde motorina pe la capacul pompei tandem. in prima faza am dat capacul jos si am pus silicon pe garnitura. este ok acum dar se pare ca nu va rezista prea mult. la tine daca nu mai porneste si este de vina pompa tandem va trebui sa o inlocuiesti (treaba nu foarte complicata din cate am inteles). eu am o pompa de rezerva primita de la un coleg de pe forum care din spusele lui avea doar joc la stut. repet, eu nu am avut probleme cu pornirea.

                          Comment


                          • #14
                            O sa o schimb ca am probleme si cu frana de la stutz-ul ala....se intareste cateodata.... Sper sa gasesc una buna sh...

                            Comment


                            • #15
                              Io am luat SH cu 400 RON de aici de pe forum si este brici. Dupa ce spui tu, asta e buba si la tine! Si la mine (intr-un final) pe drum drept sau cu botul la deal pornea greu de tot (vreo 10-15 secunde), dar cu botul in vale pornea normal intotdeauna! Stutz-ul ala se rezolva lejer cu ceva gen Poxipol, care se face ca cimentu si asa va ramane vesnic!
                              "Sa fii al doilea inseamna sa fii primul care pierde" (Ayrton Senna)

                              Comment

                              Working...
                              X