PDA

Arată Versiune Întreagă : pornire ciudata dimineata la passat 1600 benzina 2001



konstantin73
13-06-2012, 09:55
salut la toti. am un passat 1600 benzina din 2001 si face cate o data dimineata o pornire ciudata ,adica pornindo, motorul balbaie parca arderea nu e buna se aude cateva puscaturi din toba cu fum dupa care accelerando isi da drumul si motorul lucra bine fara probleme.Dupa ce porneste poti sa o opresti si sa o pornesti de cate ori vrei ,ca motorul porneste bine.Am schimbat bugiile dupa care defectul nu a disparut.Dupa un moment la bord sa aprins un bec forma unui robinet,am fost cu ia la tester si a aratat ceva erori ci aerul,landa si mai multe.Atunci mecanicul mia spus sa schimb ba landa ,ba fisele de pe bugii.Eu ansa am desfacut CARCASA CLAPETA ACCELERATIE si am sterso bine fiindca dupa cum am opservat era plina de praf uleios.Dupa care dimineata ami porneste mai repede acuma adica nu mai balbaie asa mult pana porneste, acuma as vre sa va intreb pe voi poate nu am spalat suficient clapeta ,sau trebe schimbata ca dupa cum stiu clapeta este electronica,sau e altceva.Va rog frumos ajutatima si pe mine ce se intampla cu pornirea aciasta ciudata.Sa va spun principalul ca motorul putea cate o data sa porneasca dimineata o saptamana fara probleme,si de o data iar pornea ciudat.Pornire ciudata o facea numai dimineata.

teoX
13-06-2012, 20:51
Nu mai chinui clapeta ca nu e din ea.
Ce piesa este situat sub clapeta de acceleratie si fixata pe motor ? Fisele de la bujii duc cumva la piesa respectiva ?

konstantin73
13-06-2012, 21:50
eczact cum spui ,fisele duc la o piesa sub clapeta dar nu stiu cum se numeste.

Padre1704
13-06-2012, 23:56
Off:
PRUTEANULEEEEEE.....unde esti?

konstantin73
14-06-2012, 09:21
Padre 1704 пашол на х..

Padre1704
14-06-2012, 18:41
Tradu...ca initial am crezut ca am gresit forumul...

konstantin73
14-06-2012, 19:28
dar tu ce ai in vedere , pruteanulee of?

X e r o x u
15-06-2012, 00:22
off topic
Nu ar trebui sa intervii Padre... el insusi trebue sa inteleaga sa scrie corect.

Se mai intampla, te mai garbesti , mai scri cum este la indemana,...............Asta nu inseamana sa raspunzi asa(po¹ól ná huj) Constantine.

Padre1704
15-06-2012, 01:04
OFF:
Ok....Fie cum ziceti voi... Atunci hai sa scriem fiecare cum ne cad degetele pe taste..nu mai recitim ce-am scris..ca de...ne grabim.
Cat despre colegul....Sincer imi pare rau...nici macar nu caut pe google ce a vrut sa zica pentru ca e posibil sa gasesc o jignire... Initial am crezut ca e din alte locuri si chiar ma simteam aiurea ca am comentat, ca avea o scuza.........desi nu cred.
In concluzie: Oricat de tare va grabiti, incercat sa scrieti corect, sa folositi semnele de punctuatie si sansele ca cineva sa va citeasca si sa va raspunda la probleme cresc enorm. Toate cele bune.

klausu25
15-06-2012, 01:52
tot off...
Padre, postul tau ma unge la sufletel; ai gasit, si ai aranjat cuvintele si ideile, exact pe sufletul meu!

konstantin73
15-06-2012, 08:17
in primul rand eu nu sint roman ,si in al doilea dupa cum nu sant roman vorbesc inca bine romana si scriu. dar nu am stiut ca am nimerit la forumul de limba romana .va rog sa ma scuzati, am sa incerc sa ma invat sa scriu fara greseli.si as vrea sa discutam despre defecte la masini.si tu PADRE nu te lega de moldovenii de peste prut ca nu sint de acolo.

klausu25
15-06-2012, 08:57
Iarta-l pe Padre, sunt convins ca nu are nimic personal cu tine. Cred ca tu ai fost "picatura care a umplut paharul".

teoX
15-06-2012, 09:30
@konstantin73
Problema cred ca e totusi din aprindere; dar nu bujiile sau fisele.
Vezi ce e cu "piesa" unde sunt conectate fisele. Am scris "piesa" ca nu stiu exact ce anume ai acolo.
In anii respectivi s-au folosit diferite solutii tehnice si la o varianta de motor gasesti ceva iar la altele altceva.

Faza e ca si mie imi face la fel de vreo 2-3 saptamini dupa ce un mecanic "priceput" mi-a stropit motorul cu antigel exact pe zona de sub clapeta de accelaratie, acolo aflindu-se capacul delco (sau ceva asemanator), senzori, etc.
Cu diagnosticul e ceva mai greu ca problema se manifesta doar cind e motorul rece (trebuie sa stea citeva ore buna sa se manifeste).
Daca reusesc sa gasesc o imagine cu ce e prin zona aia postez mai tirziu.

konstantin73
15-06-2012, 11:06
teox multumesc ca miai raspuns, eu am schimbat bujiile dar nu leam pus dupa codul motorului,oare poate sa fie de la asta? eu leam schimbat de care am gasit,si am observat ca cu bugiile noi motorul porneste la a treia chee,pe cand cu bujiile orijinale pornea din prima cu rateuri. dar cu padre totul este ok,se mai intampla.iartama padre.

konstantin73
18-06-2012, 12:39
am pus bujii dupa cod motor,defectul a ramas .cautam mai departe.

teoX
19-06-2012, 09:16
La mine, in zona respectiva, sub clapeta de acceleratie se gaseste ceva de genul ce este prezentat in imaginea atasata.
E posibil ca la tine sa fie diferit, nu mult, dar totusi diferit.

10237

E denumit "senzor HALL".

konstantin73
19-06-2012, 19:13
teox multumesc mult,ma uit sub clapeta ,caut sensorul si va spun rezultatul pentru a incheia tema.inca o data un multumesc mare.

konstantin73
23-06-2012, 15:46
de sub clapeta am demontat bobina de unde pleaca fisele spre bujii ,acolo era un furtun sarit ,am sters bobina si senzorul hall ca era plin de ulei si praf .aburii de ulei veneau din cauza furtunului sarit ,dupa montare masina porneste la sfert de chee dimineata.defectul a desparut ,asa ca pot sa inchei tema.

teoX
25-06-2012, 21:45
@konstantin73
Imi pare bine sa aud ca ti-ai rezolvat problema.
Daca ai avut ocazia, spune-mi te rog, o simiti ca trage mai bine sau la fel ?

konstantin73
26-06-2012, 09:14
la mine a fost numai pornirea proasta dimineata ,dar de tras o tras bine ,adica dupa anularea defectului tot asa trage bine

konstantin73
27-06-2012, 20:50
teox ti-ai rezolvat problema? spune ce motor ai,al meu este ALZ.Poate te pot ajuta cu ceva.

ti3sto
28-06-2012, 11:59
Eu dupa curatarea clapetei de acceleratie si adaptarea ei am scapat de o pornire, cateodata, grea. bafta tuturor !

konstantin73
28-06-2012, 19:55
cum adica adaptarea ei?lamureste mai profund

ti3sto
29-06-2012, 00:31
Da. Daca ai cont si pe vwforum exista un topic ( asta : [Only registered and activated users can see links] ). Explicatiile mele sunt zadarnice in daca citesti topicul respectiv.

Personal am mai curatat odata clapeta dar foarte sumar, fara sa o dau jos. cu un spray de curatat carburatoare. Dar acum am demontat clapeta si crede-ma ca a meritat. La relantii aveam un consum de 0.9-1-1.1 cu mici smucituri. Acum am un consum de 0.7-0.8. Plus ca am sezisat ca raspunde mai prompt la accelerari. Nu bag mana in foc dar parca a scazut si consumul. Spor.

teoX
29-06-2012, 09:40
Daca nu ai probleme, clapeta se adapateaza singura in primii 30-50 km, in cazul scoaterii bateriei.


Pe mine m-a mincat in "spate" s-o curat. Am avut un fix cu asta.
Spre surprinderea mea dupa 100k km era, sa zicem, curata avind doar foarte usoare urme de ulei.
Asta banuiesc ca se datoreaza faptului ca se afla in circuitul de antigel si este incalzita la temperatura motorului. Din pacate avantajul asta a dus si la problema actuala: mecanicul, la demontarea ei din neatentie, a "stropit" cu vreun litru de antigel zona unde se afla senzorul Hall (e chiar sub clapeta).
Tot pe acest senzor se afla si "capacul delcou" care asigura distribuirea tensiunii catre bujii.
Rezultatul: pornire in 3 cilindri cu motorul rece, urca greu in ture, consum ridicat.

N-am gasit nici un DIY, doar citeva hinturi pentru desfacerea acelui sezor in cazul meu. Trebuie adus nu's care piston in nu's care pozitie si abia atunci poti da jos senzorul (posibil sa ma insel).

teoX
08-07-2012, 18:30
Incep sa iau din ce in ce mai serios posibilitatea sa am un injector(sau injectoare) infundat(e).
N-am erori stocate, dar datele de pe cilindrul 1 si 4 n-arata prea bine.
Singura consolare ar fi ca daca da chix o eventuala curatire cu ultrasunete, un injector nou nu sare mai mult de 100-150 de euro in functie de surse.
Zilele astea ma asteapta un drum lung si am sa merg pe principiul "mergi sau crapa".

X e r o x u
09-07-2012, 00:04
Inecearca curatator de injectoare prima data.