PDA

Arată Versiune Întreagă : Catalizator infundat



Lucian189
19-05-2011, 21:41
eu de curand am schimbat turbo ..inainte sal schimb sa rupt cel original si a bagat ulei in evacuare ...a intrat faorte mult ulei ...cand am montat turbo si am scoso la ture tot haionul sa umplut de ulei ..deci se poate sa fie catalizotorul infundat si sa nu traga masina cum trebuie? se paote curata ?sau trebuie desfacut si scos tot din el :frustrat:....voi ce ziceti ?....sal dau jos??nu mai iasa gazele la verificare ..sa cumpar unul universal ..ce sa fac? chair nu se poate curata ?

Mihai.Nechifor - banned
19-05-2011, 22:32
Din ce am auzit eu la un coleg, care si-a schimbat tot traseul la un leon arl, cu teava, la diesel nu prea influenteaza asa mult catalizatorul la noxe. Am vazut de asemenea cazuri pe forum dincolo de baieti care au spart tot ce era ceramic in el si au dat afara si asa a ramas

X e r o x u
19-05-2011, 22:33
Eu nu am de mult catalizator, gazele acum, miros altfel, si mai si castigi cai. Despre gaze la Itp nu stiu cum sunt caci, cand al facut eu nu mi-a pus sonda pe esapament.
Deci parerea mea este sa-l scoti ci totul afara si sa sudezi la loc carcasa.

vicius_the_one
19-05-2011, 22:40
goleste-l fara menajamente. alex-f1 il are gol si ii iese itp de fiecare data.

Lucian189
19-05-2011, 22:49
BUN asa voi face..multumesc

VLADIMIRIJNEKOV
20-05-2011, 00:17
Nu o sa ai probleme la ITP;)...oricum nu ala e baiu.Baiu e sa fie traba facuta k lumea....ideea era sa dispara bucla aia cu totu...oricum e o idee buna sa-l elimini;)

Mihai.Nechifor - banned
20-05-2011, 10:19
Si daca tot te apuci de ceva schimba tot traseul cu teava. Te ajuta la proiectul tau (injectoare++++)
Dar nu teava de burlan :D:))

Lucian189
20-05-2011, 12:26
ok ..ramane de vazut .... cum stam si cu finantele .pana la urma aici se rezuma totul ..posibilitati sunt ..numa banele sa fie

VLADIMIRIJNEKOV
20-05-2011, 14:14
Cam la ce a spus Mihai ma gandeam si eu cand am zis ca era ideal sa dispara bucla aia unde va fi fost catalizatoru:)

Turcu
23-05-2011, 23:43
eu numai am de un an de zile catalizator , l-am scos si in locul lui am sudat teava goala....ai grija unde faci treaba ca sa nu te trezesti cum m-am trezit eu si am mai sudat de 2 ori teava din cauza meseriasilor buni:)

floryynxx
24-05-2011, 20:26
si eu am "curatat" catalizatorul de continutul din interior si am sudat carcasa la loc,si merge fara probleme.. cand l-am sudat i-am dat 2 straturi de sudura sa fiu sigur ca vibratiile motorului nu-l v-a deranja..insa racordul flexibil este cam 'rupt',treb inlocuit

Alex-F1
25-05-2011, 01:53
goleste-l fara menajamente. alex-f1 il are gol si ii iese itp de fiecare data

Asa e, ce memorie buna are al nostru ca bradul! :grin: De 2 ani catalizatorul meu e golit si - culmea - ies ITP-urile gantz.....chiar acum in ianuarie omul mi-a pus sonda (asa de sanchi, ca-l cunosc oricum si nu erau probleme), i-a dat in gura ca la coasa si a zis ca noxele sunt beton!

Lucian189
25-05-2011, 02:08
iauziu ..beton armat ..:))

vicius_the_one
25-05-2011, 20:35
Asa e, ce memorie buna are al nostru ca bradul!
totusi....:laughing:

vicius_the_one
15-07-2012, 13:37
Am impresia ca si al meu e cam infundat. Masina e in toti parametrii dar parca nu trage cum mi-ar dori. Stiti careva vreo solutie in afara scoaterii ? Se simte ceva mai bine cu el scos ?

tzaga
15-07-2012, 14:16
exista o singura alta solutie..............schimbarea lui..............ce draqu ,la toate le vine randul odata,mai ales ca noi circulam in oras mai mult decat bagam afara............al meu m-a lasat la vreo 300 mii si tot asa dadea semne de oboseala,nu aveam putere

Lucian189
15-07-2012, 14:25
Am impresia ca si al meu e cam infundat. Masina e in toti parametrii dar parca nu trage cum mi-ar dori. Stiti careva vreo solutie in afara scoaterii ? Se simte ceva mai bine cu el scos ?
La consumurile tale cum ai vrea sa traga de tare?consum mic si sa rupa norii nai sa vezi ,mai ales de la PD

Olof Dreijer
15-07-2012, 14:48
Va spun sincer ca mie, cu catalizatorul scos motorul nu a mers cum trebuie. Eu nu am pus teava ci doar am scos ceramica din carcasa. Dar motorul nu mergea deloc cum trebuie, turbina suiera ca dracu. Am impresia ca se facea contrapresiune in carcasa goala. Nu am vrut sa pun teava si am pus catalizator nou. Alta viata, motorul si-a revenit la normal etc.

vicius_the_one
15-07-2012, 14:50
ce inseamna catalizator nou. miezul sau corp cu totul. la ce bani ai gasit?

Cris_NFS
15-07-2012, 15:15
Nici mie nu imi trage masina chiar cum ar trebui, zic eu. Cum imi dau seama daca ar fi de la catalizator? La log in mers am tot in parametrii. Mai suspectez si debitmetrul, am sa fac un test cu altul de la un prieten, daca nu sa ramana catalizatorul ca suspect? Am toate filtrele schimbate, test de compresie facut recent, toate ok

vicius_the_one
15-07-2012, 17:04
pai cand in log iese ok cu filtre proaspete si motorina buna, dar nu trage bine nu ramane decat sorb motorina infundat sau catalizator infundat

Tonu
15-07-2012, 20:54
Va spun sincer ca mie, cu catalizatorul scos motorul nu a mers cum trebuie. Eu nu am pus teava ci doar am scos ceramica din carcasa. Dar motorul nu mergea deloc cum trebuie, turbina suiera ca dracu. Am impresia ca se facea contrapresiune in carcasa goala. Nu am vrut sa pun teava si am pus catalizator nou. Alta viata, motorul si-a revenit la normal etc.

contrapresiune nu face....turbina se aude mult mai bine fara catalizator....nu merge nimic aiurea....doar ca se aude mai bine pentru ca ai evacuarea libera......

cea mai buna solutie este sa inlocuiesti catalizatorul cu teava......nu se intampla nimic....merge beton asa....eu am facut treaba asta la benzinar( unde e putin mai naspa fiind si o sonda lambda)

vicius_the_one
15-07-2012, 21:15
deci teava ar fi solutia. eu totusi sunt curios e un catalizator nou. calin sa ne zici de unde luasi? banuiesc ca de la passatul ala de 40.000 busit

Olof Dreijer
15-07-2012, 21:15
In fine, fara catalizator mie mi-a mers mai rau motorul. Si nu vorbesc tampenii dar fiecare crede ce vrea.
Vlad, de pe ala ce l-am dezmembrat am luat cataliticul.

vicius_the_one
15-07-2012, 21:16
calinu vezi ce te-am intrebat. de unde ai luat nou ?

floryynxx
15-07-2012, 23:46
mie nu mi se pare ca merge rau motorul fara catalizator...daca era dupa mine nu il scoteam,dar cineva mi-a zis ca este infundat si s-a il dau jos,l-am taiat,am scos tot din el si l-am sudat la loc.dar daca as gasi unu l-as remonta in locul celui vechi

misu tdi
15-07-2012, 23:54
Nu are cum sa mearga rau fara, vi se pare.Am scos o gramada de catalizatoare, si toate trag apoi mai bine, nu mi-a zis un client ca ii merge mai rau.

vicius_the_one
15-07-2012, 23:57
dar tu ce wins ai folosit si ai forjat-o ?

floryynxx
15-07-2012, 23:58
asta am spus si eu,merge f bine si fara

klausu25
16-07-2012, 00:05
mi se spunea si supozitoru', dar parca spunea Madalin intr-un alt topic ca apar erori....

Olof Dreijer
16-07-2012, 00:08
Mai, nebun nu sint (deocamdata) dar cel putin eu asa am constatat, motorul a mers mai rau fara catalizator. Punct.
Nu stiu, poate am fost eu mai ghinionist sau poate ca trebuia sa pun teava, nu sa las carcasa goala.
Stiti cum e? la fel ca faza cu EGR-ul, toti zic ca e mai bine fara el dar toti cauta sa cumpere unul bun.

klausu25
16-07-2012, 00:11
si eu sunt de parere ca nimic nu e pus in plus pe motoarele astea....

Alex-F1
16-07-2012, 00:16
Nici la mine n-a mers mai rau motorul fara catalizator, doar ca suna putin ca din oala, din cauza rezonantei care se facea in incinta golita, dar acum am pus teava in locul "bashicii" si gata, totul e normal

klausu25
16-07-2012, 00:19
se basheste mai repede, nu?

mai tineti minte cand porneam Dacia fara galeria de evacuare? trezeam cartierul, dar parca motorul mergea mai rotund... Daca-i dadeai si 2, 3 "pedale".... :clown:

vicius_the_one
16-07-2012, 08:47
i-am dat dimineata niste reprize de 4000 rpm vreo 20km si sper sa se mai fi curatat un pic.

Alex-F1
16-07-2012, 08:55
Si in alti 200 km se pune la loc ce s-a curatat! Jos cu el tati, teava si gata, nu mai ai greturi, e totul pe direct, cinstit! :punk: Si mai ies si gazele la ITP fara stres, fiindca n-are nicio treaba catalizatorul cu ce masoara ei acolo...

vicius_the_one
16-07-2012, 09:45
ma gandeam si eu la fel. Ce teava ati pus in loc

Alex-F1
16-07-2012, 10:54
Pai inox de diametrul aferent, ce altceva? :cool1:

Tonu
16-07-2012, 13:38
neaparat inox,?....teava normala de evacuare ce are?
sughite?

Alex-F1
17-07-2012, 00:33
N-are nimic nici aia....

passat lover
19-07-2012, 15:15
de unde sa iau teava?

Alex-F1
19-07-2012, 17:22
Daca vrei teava de esapament normala, gasesti la dezmembrari cata vrei, doar sa stii diametrul exact....

floryynxx
19-07-2012, 19:56
da de ce nu tai intr-o parte catalizatorul,pe sudura veche,scoti continutul si resudezi si scapi de problema,si asa totodata nu ai probleme la remontare,eu asa am facut

Tonu
19-07-2012, 20:45
da de ce nu tai intr-o parte catalizatorul,pe sudura veche,scoti continutul si resudezi si scapi de problema,si asa totodata nu ai probleme la remontare,eu asa am facut

pentru ca acea carcasa goala a catalizatorului suna aiurea....

ideal e o teava...cumperi de la dezmembrari o teava......ideal (dar costa mai mult) sa nu sudezi....si sa prinzi cu coliere (alea mari tipice VW) ca sa poti sa pui la loc catalizatorul oricand vrei

Alex-F1
19-07-2012, 21:28
da de ce nu tai intr-o parte catalizatorul,pe sudura veche,scoti continutul si resudezi si scapi de problema,si asa totodata nu ai probleme la remontare,eu asa am facut

Si n-ai remarcat un sunet in plus la ralanti, asa, ca din oala, ca o rezonanta, putin metalic? La mine asa se auzea cu "bashica" aia golita, iar dupa ce-am pus teava, a revenit la normal sunetul...

floryynxx
19-07-2012, 22:07
[QUOTE=Tonu;84057]pentru ca acea carcasa goala a catalizatorului suna aiurea....

da,dar pana la evacuarea totala a gazelor,acestea mai trec prin doua tobe,si nu vad cum ar suna"carcasa goala"aiurea...:hmmm:

vicius_the_one
20-07-2012, 02:30
ei zic ca s-ar auzi chiar in carcasa catalizatorului, nu la iesire

al3xxutzu91
26-07-2012, 17:04
Va salut. Am citit tot topicul asta si m-am hotarat sa imi dau si eu jos catalizatorul si sa pun teava. Cum amsina are 320 mii km am spus ca sigur e varza. Am curatat si turbina am cumparat si N75 nou, masina tragea simntitor mai bine dar avea mom cand tragea si prost.(PUSA PE TESTER TOTUL ERA OK). Bunn, astazi dim am fost la un servis si i-am spus ce vreau sa fac. Mi-a cerut 200lei pentru aceasta operatiune. Cum vi se pare pretul? Mi-a facut treaba si am plecat la teste. Treapta 1 si 2 nu se sesizeaza nici o diferenta, in schimb in treaba a 3-a si a 4-a masina trage mai bine, urca mai repede, asta este impresia pe care o am.Catalizatorul ca re l-am dat jos mi-a spus mecanicul de acolo ca este varza. Vreau sa intreb pe cei ce si-au dat jos catalizatorul cum se simnte diferenta la ei si eventual cam cata putere mai castig prin aceasta operatiune? Am de gand sa imi schimb toata evacuare cu teava de inox + toba finala tot inox. SE MERITA? Aaaa si era sa uit. Va crescut consumul dupa ce ati scapat de catalizator? Daca da cu cat?

Alex-F1
26-07-2012, 20:12
Dupa aproape 2 ani, te-ai hotarat si tu sa scrii un post pe forum....speram sa nu fie si ultimul! :hi: Pretul e cam maricel, dar e totusi ceva de lucru....daca ti-a facut treaba buna, atunci sa nu-ti para rau! La mine nu a crescut consumul. Fiindca anularea catalizatorului la mine s-a facut concomitent cu schimbarea turbinei (cu una noua), s-a simtit ca trage ceva mai bine masina, dar acum n-as stii sa spun cat e de la lipsa catalizatorului si cat de la turbina noua....la cei 90 CP ai tai, e posibil sa fi simtit lipsa catului, dar io la cei 155, nu prea mai simti 3-5 cai... Daca vei schimba toata evacuarea, cap-coada, in inox, atunci da, e alta mancare de peste, cei care au facut asta, au zis ca s-a simtit bine de tot....bafta si sa ne tii la curent! :cool1:

vicius_the_one
26-07-2012, 21:35
Da ma alexica dar si cati e o investitie de asta ?

al3xxutzu91
27-07-2012, 00:43
asta am de gand sa fac sa schimb toata evacuarea de la racordul plexibil pana la toba si de acolo pusa toba se inox.Acum intrebarea este trebuie sa iau teava de inox acelasi diametru? am gasit eu ceva si coturi si teava dar ma cam ajunge ceva. Mi-a spus si baiatul care mi-a facut astazi treaba ca merita...dar sa ma interesez sa vad cat m-ar ajunge teava si manopera. Si Alex -F1 intradevar e primul post aici dar am pe VW FORUM mult mai multe. O sa se adune si aici cu timpul :P

Alex-F1
27-07-2012, 01:56
Da ma alexica dar si cati e o investitie de asta ?

Mie mi-a zis omu ca m-ar costa 250 de Euro, materiale + manopera! :car_working:

tzaga
27-07-2012, 08:10
eu cred ca nu se merita ,mai ales ca in general tobele noastre sunt chiar calitative

popika_floryn
27-07-2012, 10:11
se merita in caz ca tobele tale sunt varza si oricum trebuiesc inlocuite, altfel nu! chiar sunt de calitate tobele la passat-uri, la a mea sunt in stare perfecta si fara pic de rugina la 250k. oare sa fi fost schimbate, ma gandesc ca nu puteau tine chiar atatia ani! daca au fost schimbate a schimbat tot traseul de evacuare ca nu are imbinari, este dintr-o bucata! catalizatorul chiar l-am verificat si eu ca eram curios si este in stare buna, sa fi fost si ala schimbat? 250k are pe bord dar cine stie cati are in realitate...:whip:

al3xxutzu91
27-07-2012, 14:35
Eu am 320MII stiu ca sunt reali (pusa pe 10 testere a dat la fel)...Am safac niste poze astazi la catalizatorul care l-am dat jos sa vede-ti in ce stare este. In teava care ese din catalizator si duce spere toba se vede pe marginea tevei un strat de calamina cam grosisor, ceia ce ma face sa cred ca si restul tevei pana la toba finala este tot la fel, si de aici si lipsa de putere care parca nu este cum ar trebui sa fie la aceasta masina. Ma gandesc ca dca teava este infundata aerul nu ese cum ar trebui, este gatuit sa zic asa. Daca ma bag sub masina si dau cateva ciocane de cauciuc in teava se mai desprinde din calamina? Oricum revin cu poze cu catalizatorul in searaa asta.

Andrei.Smr
27-07-2012, 14:36
@ popika_florin:NU cred ca au fost schimbate....si la mine arata perfect si stiu sigur ca nu au fost schimbate

popika_floryn
27-07-2012, 21:35
chiar atat sa tina un set de tobe la passat? nu prea imi vine a crede dar daca asa este atunci bravo lor ...

ovidiu28
27-07-2012, 23:11
esapamentele la diesel rezista mai mult.la b5,b5.5 sunt foarte bine lucrate.nu cred ca a inlocuit cineva esapamente din cauza coroziunii.

Alex-F1
27-07-2012, 23:14
Sigur nu au fost schimbate....si la mine e impecabila toata evacuarea, inclusiv tobele, fara pic de rugina....sunt f. calitative, cum spuneau si colegii mai sus. Cu calamina aia asa e.....toti avem asa ceva pe evacuare, iar asta se traduce in faptul ca aerul nu mai "aluneca" asa bine pe traseu (de la turbina pana la evacuare), calamina fiind ca un smirghel, care franeaza aerul, pe cand pe un traseu full inox, altfel sta treaba, aerul aluneca ca pe patine prin teava aia si pana se va depune si pe ea calamina mai dureaza niste zeci de mii de km....depinde de cum e condusa masina....

manolachemirel
27-12-2012, 21:49
Sa mai reinvii un pic topicul, e posibil din cauza catalizatorului infundat sa miroasa a gaze (ceva intepator) la spatele masini ?

f l o r i n
28-12-2012, 22:01
nu... asa miroase de la motorina... probabil injectata in cantitate prea mare, ne arsa... etc. Adica, uzura pe la injectoare - normala, dupa un anumit nr de km.

manolachemirel
28-12-2012, 22:12
Eu am un vag-com 11.3 dar nu prea stiu sa lucrez pe el. Cantitatea de motorina se poate regla cu testul ?
Eu am stat intr-o seara vreo 3h cu testul pe ea cu motorul in relanti si e posibil sa fi stricat ceva pe acolo ca de atunci imi miroase.

f l o r i n
28-12-2012, 22:23
nu se poate regla cu VCDS-ul si nu s-a stricat nimic....

manolachemirel
28-12-2012, 22:30
nu... asa miroase de la motorina... probabil injectata in cantitate prea mare, ne arsa... etc. Adica, uzura pe la injectoare - normala, dupa un anumit nr de km.

Deci sa-nteleg ca injectoarele duse da cantitatea prea mare de motorina si de aici si mirosul intepetor de la esapament, si de cand imi miroase a crescut si consumul dar in relanti am tot 0,4. Cum pot verifica injectoarele ?

f l o r i n
29-12-2012, 00:05
duse, nu a zis nimeni.... uzura, normal ca exista. Normal ca nu mai pulverizeaza ca la tinerete si de aici rezulta mirosul

misu tdi
02-01-2013, 23:06
Verifica si avansul in engine pe canal 04, ultima casuta din dr, tre sa aibe valoare de 0.0, ideal, la ralanti.Trebuie facuta
Si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare, la tdi alh meu.O sa verific si eu catalizatorul, am 250k km.La fel, traseul de evacuare arata super, nu se vede ac are 12 ani.

vicius_the_one
05-01-2013, 21:27
Poate de ardere nu prea randamentoasa...eficienta...egr infundat?

Raffy
02-04-2013, 12:53
A incercat cineva sa curete catalizatorul? Am citit topicul si n-am descoperit. Eu cred ca am putine probleme de cand a crapat turbina, si mi-a dat cu ulei pe esapament. Se poate curata, si daca DA, cu ce?

f l o r i n
02-04-2013, 13:02
ca sa vezi daca e infundat, deconecteaza esapamentul dupa turbina si vezi daca e diferenta mare, la felul cum merge

Raffy
02-04-2013, 13:21
Florin, dar se poate curata? Normal ar trebui, e din ceramica si poate merge pus in vreo substanta chimica. O sa incerc sa vad cum merge totusi.

Suka
02-04-2013, 14:11
daca ai borla, pilot sau alta firma care se ocupa cu esapamente sport si chestii din astea in oras, da o fuga pana la ei si vezi ce pot face, teoretic se poate curata daca nu e distrus

Alex-F1
02-04-2013, 19:23
Cum spuneam, mai bine curata-l de tot! :grin:

Raffy
03-04-2013, 09:31
Cred ca-l dau jos si il bag intr-un solvent ceva. Poate H2SO4.

Alex-F1
03-04-2013, 10:52
Eu ziceam sa-l elimini bre, ca si-asa deja e cam degeaba acolo...

Tonu
06-04-2013, 12:55
plus ca se scimba si sunetul .devine mai interesant

Raffy
06-04-2013, 20:43
Vad eu. :hmmm:

cristi2187
29-08-2013, 20:59
Astazi am scos si eu catalizatorul ,nu l-am inlocuit cu teava sau altceva pur si simplu l-am sudat dupa ce a fost golit si sunetul e acelasi nu e nici o diferenta

galaxy
08-11-2013, 23:17
salut la toti membrii , chiar daca nu ne prea cunoastem , va rog sa ma ajutati si pe mine cu o parere , legata de subiectul asta ... la fel , nu mai trage in jurul vitezei de 110-120 , dintr-o data pierde putere , inainte se aprindea si martorul ''check'' urmat de mesajul '' echappement atelier '' pe BC ( dupa un timp se stingea singur .. ) . din cele citite , am dedus ca era infundat turbo , l-am desfacut , curatat , era blocata geometria , am curatat egr , galerii , tot , masina a mers foarte bine , timp de o luna , acuma vad ca iar are aceleasi simptome doar ca nu se aprinde martorul tot timpul , uneori simt pierderea de putere fara martor ... daca o opresc , o repornesc merge 140-150 fara discutii . posibil sa fie iar depuneri pe turbo , sau alte probleme gen catalizator infundat , debimetru etc . am citit undeva ca pot verifica la iesirea tobei , '' suflul '' de gaze , si pot zice ca nu ma da pe spate , sufla dar usor .. nu cu presiune . sa nu uit , pe tester , cand se aprinde martorul , da o eroare , presiune supraalimentare prea mare , ceva de genu' .. multumesc in avans , orice raspuns e binevenit !

vicius_the_one
08-11-2013, 23:26
Trebuie facut un test in mers cu vagcom. Nu tine de catalizator. Daca era catalizatorul tragea greu tot timpul

Raffy
09-11-2013, 10:23
Ultimele simptome arata ca iti intra in limp mode. Tre sa faci un test sa vezi ce e mai exact. Verifica furtunele sa fie bine clipsate sa nu pierzi presiune si mai vb. Spor la diagnoza.

galaxy
10-11-2013, 23:01
zilele astea i-am dat talpa , dupa cateva ture in forta si-a revenit , cum o las o zi doua , iar inapoi , se moleseste . martorul '' check'' se stinge singur dupa o perioada . pe test , stiu ca singura eroare e cea cu presiunea prea mare . sper sa ajung maine-poimaine la mecanic . nu exista ceva solutie de curatare , gen aditivi .. sa nu trebuiasca sa o dau jos .. ?!

passat lover
11-11-2013, 00:00
Merge sa il cureti cu triumf de curatat aragaz si jet de apa

galaxy
11-11-2013, 00:09
asa ma descurc eu , data trecuta am curatat-o cu motorina , dar nu am desfacut-o pe bucati , doar ce am dat-o jos si am scaldat-o bine in motorina + pensula + frecat bine cateva ore . ma gandesc ca-i posibil sa fii ramas ceva mizerie pe-acolo . ma refeream daca o pot curata pe masina , fara sa o dau jos :)

passat lover
11-11-2013, 09:46
nu stiu pe masina ce treaba iese!

galaxy
20-11-2013, 23:20
zilele astea am tot trecut pe la mecanic , nimeni nu stie exact , doar presupuneri , ba debimetru , ba turbo , ba egr , tot felul de presupuneri , si bani de aruncat in vant pe fiecare piesa , sa le iau prin eliminare , nu-s :) am observat ca se opreste din tras + eroarea de rigoare de pe bc , daca intr-a 3-a o calc blana , undeva pe la 3700-4000 rutatii . pe tester da urmatoarea eroare : 462D Reglare presiune de supraalimentare / S-a trecut limita de reglare , pun si o poza . am schimbat debimetrul , cu unu folosit , aceeasi treaba , posibil sa nu fie bun nici ala , nu stiu sigur . innebunesc , mai ramane sa dam jos turbo si sa verificam geometria , posibil sa nu o fii curatit bine data trecuta .

[Only registered and activated users can see links]

galaxy
29-11-2013, 22:01
am curatat turbo , galerii , egr si tot ce am mai gasit pe acolo . munca migaloasa , dar toate au aratat ca noi , fara depuneri . aceeasi treaba , intr-a 3-a , in jur de 4000 rpm limp mode :( nu mai stiu ce sa fac , imi bine sa ii dau foc . mai ramane debitmetrul de incercat luni , cu al unui prieten ..

Suka
01-12-2013, 01:03
mie imi facea supra presiune de la niste furtune de vacuum inversate ... ce program e asta pe care iti da tie eroarea? pune tata vag comu pe ea nu desenele alea animate. pe vag com vezi si tu niste valori niste chestii

galaxy
01-12-2013, 11:46
Programul e bosch , luni sau marti aveam de gand sa schimb toate furtunele de vacuum. Cum pot verifica ordinea furtunelor ? Exista vreo schita ?

Suka
01-12-2013, 23:33
este si schema a furtunelor de vacuum, trebuie sa aiba colegii de pe forum

klausu25
02-12-2013, 00:08
colegii au postat pe forum cam tot ce avem nevoie. Trebuie doar sa cautam.
una dintre scheme se afla aici: [Only registered and activated users can see links]

radduu
23-04-2014, 22:39
De scurt timp masina nu se mai tureaza peste 1500-2000 rpm. Chiar si in plaja asta trage foarte lent, cu greu depasesc un autobuz daca stationeaza.
In urma cu 3 saptamani fost spart DPF-ul, s-a facut o gaura in cermaica din el ( cu DPF-ul montat pe masina deoarece nu a putut fi dat jos), de aceea cred ca s-au mai desprins bucati de ceramica din el, pulbere , etc, s-a infundat evacuarea si mi-o tot "dezlipeste" de la imbinarea dintre DPF si tubulatura undeva vine prinsa cu cele doua suruburi cu arcuri.
Totodata a fost montat un modulator care a fost legat la senzorul DPF, oxigen parca, etc. si la ECU, modulator care transmite la ECU faptul ca toti senzorii functioneaza in parametrii si nu este nevoie de regenerare DPF.
Trebuie sa gauresc si cele doua tobe intermediare sau catalizatoare care le am pe sistemul de evacuare pana la toba finala? Daca gazele nu mai au nicio obstructie, decat sitele din toba finala, se va mai face presiune pentru functionarea turbinei?:please:

Alex-F1
23-04-2014, 22:47
Dar de ce ai spart DPF-ul?! :blink:

radduu
23-04-2014, 22:51
ceramica din el.
pentru ca asa trebuie cand il anulezi, pentru a nu se infunda de tot. Modulatorul montat trimite catre ECU faptul ca masina functioneaza in parametrii normali si nu mai face regenerare never.

Alex-F1
23-04-2014, 22:53
Ca sa-l anulezi ca la carte, se taie jos si se pune teava goala in locul lui...interesant ca zici ca nu se poate demonta de pe masina! :hmmm:

radduu
23-04-2014, 22:55
E situat la motor DPF-ul.
Daca bag coada de matura prin tobele intermediare, ca am doua pe traseu, e vreo problema?

Alex-F1
24-04-2014, 09:50
Eu zic ca da, fiindca pot sa ramana pe traseu sau sa se mai desprinda ulterior bucati de ceramica, care pe urma iti vor zornai intr-un mare fel prin esapament. Parerea mea e ca, daca vrei sa faci o treaba calumea, cea mai buna metoda e demontarea tobelor (chiar si cu flexul daca altfel nu se poate), taierea lor in doua, golirea completa, sudarea la loc si gata! :yes:

X e r o x u
24-04-2014, 13:35
E situat la motor DPF-ul.
Daca bag coada de matura prin tobele intermediare, ca am doua pe traseu, e vreo problema?

Acum am inteles de ce vorbesti acolo.... nici nu poti baga matura nici nu face asta, ti-a zis Alex ce sa faci, si eu cred ca e unica solutie. Daca raman bucati prin tobe vei avea sunete ciudate. Ia-l jos si pune teava.

radduu
24-04-2014, 14:42
Am terminat filtrele pe evacuare le am dat afara, masina merge mai bine ca inaintr acum

Alex-F1
24-04-2014, 19:29
Cu operatiunea "matura"? :grin:

radduu
02-05-2014, 18:02
Nuuuu:chair:. Am bagat flexul, am scobit tot ce era acolo. Era filtrul jumate alb - jumate negru. Apoi am sudat la loc. :icecream:
Ma asteptam sa dea fum sau ceva, dar se pare ca m-am inselat din fericire.
Oricum in momentul de fata are un nou proprietar. :icecream:

passat lover
02-05-2014, 18:09
O máritasi?

radduu
02-05-2014, 19:02
dap :closedeyes:

X e r o x u
02-05-2014, 20:15
Next car ?

radduu
02-05-2014, 20:56
BMW:icecream:

passat lover
02-05-2014, 20:59
pai,ai avut avensis sau passat?

Olof Dreijer
02-05-2014, 20:59
BMW:icecream:


:clap2::clap2:

X e r o x u
02-05-2014, 21:32
pai,ai avut avensis sau passat?

A avut passat, bmw, toyota...si acuma trece iar la bmw
Model anume ?

radduu
02-05-2014, 21:44
A avut passat, bmw, toyota...si acuma trece iar la bmw
Model anume ?
intre bmw si toyota am avut un pug 207 1.6HDI.
Masinile le-am luat pentru mine, nu ca sa le vand asa repede, dar ...

tot un E46 dar de data asta sedan 318i, 140cp.....dupa posibilitati ca mai nou nu ne permitem :icecream:
cica si asta mai are probleme cu catalizatorul daca mergi subturat in oras.:laugh:

passat lover
02-05-2014, 22:45
da,tu n-ai flex si la asta?

radduu
03-05-2014, 09:19
:laugh: cum sa nu....se rezolva problema

Olof Dreijer
03-05-2014, 21:29
tot un E46 dar de data asta sedan 318i, 140cp.....

Vezi ca motorul ala cu valvetronic e destul de sensibil.
Am avut pe vremuri motorizarea aia.